obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
Programmagids
Fredy
Onze televisie heeft een CI-Module met smartcard. HDTV werkt prima, alleen krijg ik geen programmagegevens. Weet iemand de oplossing hiervoor?
 
Fredy
Voor mij weer een stap vooruit hoor Roberto. Heerlijk geen last meer van een vastlopende Airties en alle apparatuur bedienen met 1 afstandsbediening. En dat allemaal maar voor € 40,00 incl. telefoon. Yeah. Er is ook een mooi appje voor de tv-gids hoor. Wink
 
Adios
Fredy, zodra Roberto zijn televisie het begeeft en hij ook aan de smart TV gaat, piept hij opeens anders. Onthoudt mijn woorden Smile
 
Fredy
@Roberto, ik hoef helemaal geen kastjes meer. Geen Entone, geen Airties. Geen verschil in beeld met CI-module en smartcard. Geen last meer van blokkerig beeld (gebeurde toch wel regelmatig).
 
Fredy
Yesssss!!!!!!!!!!!!!!! EPG doet het. Was een kwestie van opnieuw installeren.
 
Adios
Ik wist het !!!
 
Bordewolf

Quote

Fredy schreef:

Voor mij weer een stap vooruit hoor Roberto. Heerlijk geen last meer van een vastlopende Airties en alle apparatuur bedienen met 1 afstandsbediening. En dat allemaal maar voor € 40,00 incl. telefoon. Yeah. Er is ook een mooi appje voor de tv-gids hoor. Wink


Juist. gebruikers van een CI+ module hebben die entone niet nodig. Die entone is een onding. Voor mij ook geen aparte decoders meer aan mijn tv.
Dat Caiway niet inziet dat vanwege die entone heel veel gebruiker op COAX blijven en dat alleen daarom al ook het COAX product een flinke HD-upgrade moet krijgen snap ik niet!
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

@Bordewolfje

Hoe kun je nou oordelen over de Entone als je er nog nooit 1 hebt aangeraaktHelpless
Beter beeld en sneller in gebruik.

Caiway neemt afstand van de Coax en noemt zich zelf GLASVEZELPROVIDER.


Ik denk dat ze daar dan maar meteen mee moeten stoppen. Hier in het Cogasgebied gaat niemand voor Glasvezel. We hadden het prima voor elkaar op COAX met Ziggo en hadden op COAX een zeker gelijkwaardig pakket gekregen, ook qua internetsnelheid.
En nee hoe snel dat onding ook zapt, het doet met niks ik wil geen extra kastjes aan mijn tv en zeker geen meerdere afstandsbedieningen meer.

Wat betreft beter beeld: dat is totale onzin. Ziggo heeft HD-streams die zeker gelijkwaardig zijn en dat beeld. Raar verkooppraatje.
 
Adios
Dat de Entone een beter beeld geeft dan coaxkabel is misschien bij Roberto zo, ivm zijn configuratie. De ene televisie heeft een betere digiatle tuner ingebouwd dan de andere etc.

Maar de streams zijn hetzelfde die Caiway gebruikt op IPTV en DVB-C.

Ben het wel eens met dat Caiway eens een flinke HD upgrade moet doet voor de coaxkabel. Want het nieuwe Ziggo gaat er echt flink tegenaan.

Ik denk als Caiway zijn product niet snel enorm opwaardeert dat over een jaar de Cogasklanten gillen van ellende als ze hun product vergelijken met het nieuwe Ziggo.
 
Murgen
Digitale tv via coax is meestal van betere kwaliteit dan iptv. Ik heb in het begin zitten vergelijken en vond het opvallend. We hebben tv's met ingebouwde decoders en met fijne afstandsbedieningen. Daarom is de entone in de doos terug.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programmagids', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie