obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo migratie UPC - Cogasgebied
Bordewolf
Zie onderstaande lijst. Gaat Caiway zich in het Cogasgebied ook conformeren aan deze lijst? Immers dit hadden de Cogas-klanten ook gekregen ware het niet dat we verplicht op Caiway over moeten:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht-nieuw
 
Caiway Webcare
Beste Bordewolf,

Caiway gaat het zenderpakket leveren zoals deze staat vermeldt op www.twentestaptover.nl en aan de klanten in regio Twente is gecommuniceerd.

De recente wijzigingen van Ziggo worden hierin niet verwerkt.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Goed nieuws Bordewolf. Hoef je ook niet de zware extra verhoging van Ziggo te betalen. Toch??Whistl


Welke verhoging? Ziggo verhoogt ligt zijn abonnementskosten, so what? daar krijg je ook iets voor!
 
Adios
Dus jullie lopen nu al die nieuwe HD zenders mis van het nieuwe Ziggo.
Hé wat vervelend toch Smile


En het nieuwe Ziggo heeft nog veel meer in petto.

Ik ben benieuwd of Caiway dit bij kan benen.
Gewijzigd door Adios op 07 januari 2015, 19:58
 
Migow
Haha overstappen op fiber is ook nog een geweldig alternatief Yeah
 
Migow
Nou hdr je keuze voor upc komt ook weer een stukje dichterbij CheerCheer
 
Adios
Ik wacht eerst af totdat Krimpen gemigreerd is naar Ziggo. Als ik het goed beoordeel komt het eigen UPC gebied het laatste aan de beurt.
Ik hoop op gebruik van Irdeto naast Nagravision. Dan kan ik mijn CI modules voor Caiway blijven gebruiken.

En ik hoop op vijf smartcards per abonnement, net zoals Ziggo nu.

Ook bij KPN kan je tot vijf interactieve ontvangers krijgen per aansluiting. Dus Caiway loopt ook hiermee weer hopeloos achter met zijn maximum van drie smartcards per abonnement.

De markt beweegt, behalve Caiway...
 
Migow
Kpn en 5 boxen. Dan hangt daar wel een heeeeel ander prijskaartje aan dan wat je nu hebt hdr!!!
 
Adios
Jawel, maar ik ga er vanuit als je straks met een CI module kan kijken naar IPTV en je die boxen niet meer hoeft te huren, dat het niks extra kost.
Je koopt die module, krijgt een smartcard en hopla ( dit hoop ik dus )
 
Migow
Ja dat duurt nog jaren en weer nieuwe tv,s dan aanschaffen. Dat kost niks Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo migratie UPC - Cogasgebied', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Caiway versus Ziggo Algemeen : 9 25 jan 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Ziggo schrapt BBC 3 en 4 Algemeen : 3 24 sep 2019
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk Algemeen : 16 19 aug 2019
Advertentie