obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Hogere glasvezel snelheid.
Migow

Quote

H D R schreef:

Ik denk dat Caiway dit jaar nog met 800 mbit/s komt.

Ik denk het niet en sorry dat ik het zeg 400/400 is toch al retesnel wat je nu kan kiezen?
Laat caiway eerst eens weer terug gaan waar ze in het verleden voor stonden en niet nu achter de feiten aanlopen qua zenderaanbod.
Extra HD kanalen en Fox Go en HBO GO en film1 in HD etc uitzenden.
Tevens mogen ze wel eens iets aan de prijsstelling van het bellen doen.
En niet te vergeten de karige extra opties wat de entone nu bied. Er was beloofd en er werd ook mee geadverteerd: Uitzending gemist van zowel NPO1, 2 en 3 en van de commerciƫle zenders. Over dat laatste is het heel stil geworden en zal denk ik ook niet komen als toevoegen aan de entone.

Als iemand nu zegt dat 400/400 te weinig is vraag ik me echt af wat ze met die extra snelheid willen doen wat ze nu niet kunnen. Of is het meer om te bluffen naar anderen toe?

Bij mij staat de stabiliteit internet en kwaliteit van het tv signaal bovenaan en dat is hier prima.
Ik heb genoeg aan het oude 150/150 signaal en denk dat veel klanten dat ruim voldoende vinden.
 
markmart
Stabiliteit staat bij mij ook voorop, en ik kan inmiddels stellen dat het glasvezel netwerk zeer stabiel is.
Zoals je in mijn openingsbericht kan lezen en volgens mij is dat ook over het algemeen de toonzetting van deze thread vindt niemand het te weinig, maar wat meer zou prettig zijn.
Dat het voor jou genoeg is dat is mooi, maar misschien doen andere mensen er andere dingen mee dan jij en hebben dan ook andere behoeftes en dat heeft natuurlijk helemaal niks met pochen te maken!
Mijn bericht is meer gericht op het feit wat je zelf ook aan haalt een stuk vernieuwing en mee gaan met de concurrentie, want daarop blijven ze wel achter lopen, dat is dan mijn mening in ieder geval.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hogere glasvezel snelheid.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie