obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
opname entone overzetten
eric klaui
is het mogelijk de opname v/d entone over te zetten naar de pc, bvd.
 
Adios
Volgens mij zit die Entone aan alle kanten dichtgetimmerd.
Het overzetten van een bestand zal misschien nog wel gaan, maar daarna bekijken op een ander apparaat kan niet.

Maar je zou het eens aan Roberto kunnen vragen. Hij kent de Entone van binnen en van buiten.
 
Migow
Kort antwoord: Niet mogelijk.
 
Adios
Daar ben je mooi klaar mee.
Ben ik even blij dat ik via de coaxkabel kijk Smile
 
eric klaui
dank jullie wel voor de antwoorden, jammer dat er verder niets mee mogelijk is.
 
Migow
Nope maar wat wilde je er dan mee doen als ik vragen mag?
 
eric klaui
2 opnamen over zetten naar de pc, om deze op een dvd te zetten. het zijn 2 documentaires van ID tv.
 
Adios
Ja het is erg lastig dat je dit niet kan op sommige momenten.
Maar bij de andere IPTV aanbieders kan dit ook niet.
Als dat wilt moet je toch weer gaan kijken via de coaxkabel.
 
Cees
Hoi eric, misschien een idee om een digitale tv-kaart in je pc te zetten. (http://www.kieskeurig.nl/tv-kaart/product/221836-terratec-cinergy-tuner-dvb-c/prijzen#overzicht) Bij mij werkt het heel goed. Kan alles opnemen, zelfs in HD als MPEG-2 TS bestand.
 
eric klaui
bedankt voor je antwoord.
maar dit deed ik voor iemand anders, en om nu voor een ander even 106¬ uit te geven vind ik iets te gek.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opname entone overzetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie