obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
SBS9 goed uit de startblokken
Adios
http://www.totaaltv.nl/nieuws/18612/s...okken.html

Nederland is een nieuwe commerciële zender rijker. SBS9 is met uitzenden begonnen. De eerste uitzenddag van de nieuwe zender is relatief goed bekeken. Hierdoor stapt SBS9 goed het Nederlandse tv-landschap binnen.

Stichting Kijkonderzoek (SKO) stelt in de dagelijkse rapportage dat SBS9 op de eerste uitzenddag de veertiende zender van Nederland was. Het aantal kijkers bleef onder de honderdduizend. Maar SBS9 deed niet veel onder voor de vergelijkbare zender RTL 8 van RTL Nederland, dat met films slechts veertigduizend kijkers meer aan zich bond. RTL 8 scoorde met 127.000 op prime-time het hoogste aantal kijkers met de film Julie & Julia. De animatiefilm Wall-E werd met 89.000 kijkers op SBS9 het best bekeken.

SBS9 wist wel meer kijkers dan digitaal basiskanaal FOX aan zich te binden.
 
erickiel
SBS9 nu te zien bij caiway kanaal 58
 
Adios
Gelukkig ook in HD.

Blijkbaar is er toch weer ruimte voor meer HD zenders op de coaxkabel ?
Gewijzigd door Adios op 12 januari 2015, 09:25
 
professor_koosje
En op welk kanaal via glasvezel?

Quote

erickiel schreef:

SBS9 nu te zien bij caiway kanaal 58
 
Adios
Meestal lopen de nummers gelijk met de coaxkabel.
 
erickiel
Ik gebruik geen coax dus op glasvezel kanaal 58
 
Adios
De HD versie op 539
 
Migow
Volgens mij is 539 de sd versie via coax. Tenminste dat net ff bekeken op me tv via coax. 58 coax de hd versie hier
 
Adios
Ok, dat kan, maar omdat ik anders mijn TV inlees, nummert hij anders.
Ik zit de zenders toch in eigen volgorde.
 
gamespel
Kan nou niet echt zeggen dat ik SBS9 nou een aanwinst vind. Voor zover ik zie zijn de programma's oud of zijn ze al op andere zenders 10x herhaald.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SBS9 goed uit de startblokken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Animo 7x - is er een goed alternatief? Interactieve TV, Pay Per Event : 6 27 mrt 2022
Nieuwe ab amino werkt niet helemaal goed Hardware instellingen : 3 06 mrt 2019
Goed TV stopt per 6 december 2015 Algemeen : 3 07 dec 2015
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9 Welke zender wil je er nog bij hebben? : 101 02 feb 2015
SBS9 trapt met filmmarathon af Welke zender wil je er nog bij hebben? : 8 02 jan 2015
Advertentie