obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
1,5 Mbit down en 1,4 Mbit up
gamespel
Vond m'n internet ineens zo traag.. dus test ik de verbinding op https://speedtest.caiw.net/

1,5 Mbit down en 1,4 Mbit up met een 300 Mbit abo.

Meer mensen last van?
Zoals gewoonlijk is de helpdesk gesloten :-(
 
gamespel
gelukkig.... speedtest is nu:
47ms 6,9 Mbit down en 115,4 Mbit up met 300Mbit!!!!

WAARDELOOS dat die xxx helpdesk zo vaak gesloten is!!!
 
gamespel
Alles gereset, pc opnieuw opgestart.

Het lijkt alsof er elke 5 minuten een aantal Mbit bij de Upload komen... niet te hardop zeggen.
 
Caiway Webcare
Beste gamespel,

Als je nog problemen heb met de snelheid kan je ons dan een privé bericht sturen met je postcode & huisnummer?

Dan kunnen wij de verbinding vanuit de Caiway bekijken.

De snelheden die je meld is dit met of zonder router? Als het met router is kan je een snelheid test doen zonder router?

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
gamespel
Na contact met de helpdesk de glasvezelmodem 20 minuten uitgezet, dit bleek niet te helpen.

Probleem is nu wel opgelost... kwam er achter dat AI Suite3 van Asus een programma geïnstalleerd had die ik nooit zelf geïnstalleerd had?!?!?! Dit programma verdeelt de netwerkcapaciteit!
 
Domino
meen mij ook zoiets te herinneren. Heb je org of Merlin?
 
gamespel
Merlin
 
Domino
Ben trouwens weer retour op .org ipv merlin had erg veel Wi-Fi uitval. Kon in de laaste merlin geen verbeteringen vinden. Op .org firmware (RTAC68 ) geen problemen meer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '1,5 Mbit down en 1,4 Mbit up', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde via kabel Algemeen : 21 22 mei 2016
150 Mbit Internet MAAR welke cat kabel NU Algemeen : 7 06 okt 2013
Super abbo !! geen 25 Mbit maar 20 Mbit Eigen netwerk : 8 18 sep 2012
merk Scientific-Atlanta zijn geschikt tot een snelheid van 20 Mbit/s Eigen netwerk : 2 18 sep 2012
Advertentie