obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 5 serie en geluid
rayblo
Gisteren zit ik tv te kijken en had even gepauzeerd.
Na het laten doorlopen van het programma, dus pauze eraf gehaald, wilde ik het geluidsvolume aanpassen.
Dus druk ik op de daarvoor bestemde knop.
Tot mijn verbazing krijg ik het scherm om de opname te annuleren??

Dit terwijl ik de nieuwste update op de entone heb, en juist volgens mij in de laatste firmware bugs eruit gehaald zouden zijn.

iemand anders dit ook?
 
Caiway Webcare
Beste rayblo,

Als eerst de beste wensen voor 2015.

We hebben dit probleem bij onze Entone uitgetest. Het volume is harder en zachter te zetten bij een vervolg van een programma na de pauze stand.

Echter is wel als aan de kanalen hoger of lager word gezeten dat de betreffende melding wel komt. Bij deze vermoed ik dat ipv volume
harder op kanaal omhoog is gedrukt.

Zou je dit kunnen testen?

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
rayblo
Arjan

van de week weer geprobeerd. in een korte opname deed de volume knop het wel, na een minuut of drie toch helaas weer dezelfde melding als bij kanaal wissel.
Dus iets klopt er echt niet!

Ray
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 5 serie en geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
Geluid Digitale radio of televisie storing : 2 20 dec 2020
Tv geluid via Denon AVRX2600H Hardware instellingen : 2 25 nov 2020
Advertentie