obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Opnemen
Fredy
Omdat mijn Airties decoder steeds vastliep (al meer dan 3 jaar) heb ik de tv weer aangesloten op de coax met een CI module en smartcard in de tv. Vastloopprobleem opgelost. Maar nu kan ik niet meer opnemen op mijn externe harddisk. (Alleen het kanaal waar ik naar kijk kan opgenomen worden.) Zou ik de externe harddisk kunnen aansluiten op de pc en via web tv een programma kunnen opnemen, vervolgens de harddisk weer aansluiten op tv en het opgenomen programma bekijken?
 
Adios
Er zijn tegenwoordig genoeg televisies waar je een harde schijf op kan aansluiten en waarmee je dan wel kan opnemen.

Misschien een nieuwe televisie een goed idee ? Smile
 
Fredy
Misschien heb je niet goed gelezen. De harde schijf is aangesloten op de televisie, maar ik ben er inmiddels achter dat je een tv met twintuner moet hebben om te kijken naar de ene zender en een andere zender opnemen. Nu kan ik alleen opnemen van de zender waar ik naar kijk.
 
Adios
Ja dat klopt. Ik kan je wel zeggen dat een twin tuner, ingebouwd in je televisie erg fijn werkt.

Alleen heb je dan wel twee smartcards nodig voor één televisie als je aanvullende pakketten hebt.
 
Fredy
@H D R Mijn Samsung 50 inch 3D Plasma is nog perfekt, ik wacht dan maar op een herhaling van een programma, of kijk uitzending gemist. Als ik in de toekomst een nieuwe tv nodig heb zal ik letten op een twintuner. Vooralsnog ben ik superblij dat ik van die vastlopende Airties af ben en dat wij de coax nog hadden laten zitten.
 
Adios
Je zal in ieder geval een prachtig beeld hebben met je plasma televisie. Mooier als de meeste LCD televisies.

Ik heb voor LCD gekozen, maar loop toch tegen dingen in het beeld aan dat ik denk, jammer .
 
Adios
Ik vind het een duur proberen voor vijf euro per maand extra.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Opnemen in de cloud. Interactieve TV, Pay Per Event : 2 14 dec 2019
Advertentie