obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9
Adios
Toch wel fijn dat je ook nog zo'n zalige Entone hebt, he Roberto?
Heb je geen last van signaalsterktes en meer van dat coaxgedoe Smile
 
Adios
Entone, retour Caiway?

Een cultuurschok !!!!
Je was altijd zo lyrisch over de Entone.

Maak je geen typefout nu?
 
Murgen
Ik zal nog eens kijken, toch stoort er nooit iets.
 
Migow
Bekijk het weinig, maar idd duurt het verrekte lang voordat er beeld is (soms wel en ook soms niet)en de keer dat ik keek bleef beeld ook hangen. Zal straks er eens een tweet aan wagen
 
Migow
Ja harma haha. Uiteindelijk gaat ze het wel geloven!!! Spreek uit ervaring. Kan ff duren maar .... Net getweet w8 op reactie
 
Adios
Als ik het zo hoor, zou ik lekker met de ingebouwde digitale kabeltuner gaan kijken. Wat voegt die Entone nou toe, behalve kommer en kwel?
 
Migow
Robert: Heb antwoord van ^HO oftewel Harma gehad en ze bedankte me voor de input en hebben er een melding van gemaakt dus wordt vervolgd.Clap

En volgende week als ik niks gehoord heb ga ik ze weer tweeten Bye-sad
 
Adios

Quote

Roberto schreef:

Quote

H D R schreef:

Als ik het zo hoor, zou ik lekker met de ingebouwde digitale kabeltuner gaan kijken. Wat voegt die Entone nou toe, behalve kommer en kwel?


Vandaag even ext.disk aangesloten. Ja ik moet zeggen snap je nu helemaal wat je zegt dat de Entone niks toevoegd ten opzichte van nieuwe tv's uit de duurdere klasse. Ga een paar weken schaduw draaien voor ik een besluit def. neem.Cool


Zeker als CI 1.4 wordt ingevoerd, kan de losse IPTV ontvanger wel in de prullenbak. Daaaaaaaaag...... Entone.

http://www.immovator.nl/agenda/tno-or...et-top-box

De mogelijkheden van Connected TV zijn explosief toegenomen in de afgelopen jaren:
functies in een set-top box zullen overbodig worden en operators zullen de tv rechtstreeks
op hun IPTV-platform kunnen aansluiten. Dit bespaart aanzienlijke kosten
(apparaat, stock, installatie, helpdesk) en het verbetert de gebruikerservaring
(betere esthetiek, één afstandsbediening, minder kabels, nieuwe geïntegreerde diensten).
Echter, deze ontwikkeling van een off-the-shelf TV set
in plaats van een standaard set-top box introduceert nieuwe uitdagingen.


Ik denk dat Caiway dit ook wel inziet en daarom standaard alle glasvezelabonnementen nu zonder Entone aanbiedt.
 
Migow
Dat CI 1.4 helemaal top zou zijn ben ik het meteen mee eens, maar dan kun je dus ook weer een nieuwe tv aanschaffen CI 1.4 gecertificeerd. En dat duurt nog wel even. Dus in de tussentijd moet caiway gewoon voor een goed product zorgen niet meer en niet minder. Er zijn nog genoeg abonnees die nu nog een bakbeest van een tv hebben ipv led/oled/plasma. En moeten die dan allemaal maar een allernieuwste tv aanschaffen?

En Robert heb zelfs email gekregen over klacht sbs9 het moet niet gekker worden haha

Lees:
Op woensdag, 21 januari 2015 heeft u contact gehad met onze Klantenservice. Het spijt ons dat we uw melding niet direct hebben kunnen oplossen. Er is nu een storingsticket voor u aangemaakt, wat geregistreerd is onder nummer xxxxxxx.

Met deze email willen wij u graag informeren over de verdere procedure.

Omdat storingen verschillende oorzaken kunnen hebben, wordt eerst intern onderzocht of het probleem vanaf afstand verholpen kan worden. Als dat het geval is, sturen wij u een email om de storing af te melden.

Lukt het niet om uw storing op afstand te verhelpen, dan sturen wij uw melding door aan de verantwoordelijke beheerder van het kabelnetwerk. Dit duurt gemiddeld een werkdag. U ontvangt dan een email van Caiway met verdere informatie over de wijze waarop wij u storing gaan oplossen.


Wordt dus werk van gemaakt Smile
 
Adios
Jij kan al 4K zien volgens mij op jouw Televisie Roberto

Netflix .

Jouw TV heeft volgens mij al HEVC 265 toch ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie