obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9
Adios
Beste Arjan. Als het bij Ziggo vijf smartcards per abonnement kan, dan moet het bij Caiway toch ook kunnen ?

Ik kan je bewijzen sturen dat ik echt al twee smartcards nodig heb voor 1 televisie, maar Caiway blijft star.

Dat vind ik zeer klantonvriendelijk.
Een nieuw abonnement afsluiten is natuurlijk van de zotte.
Dat is je klant gewoon bestelen vind ik.
 
Caiway Webcare
Caiway heeft de intentie SBS9 zo snel mogelijk op te nemen in ons aanbod.

Wat ik wel kan melden is dat de onderhandelingen met SBS goed verlopen en nu richting de afronding gaat.

Deze onderhandelingen zullen niet zo lang duren als toen met HBO Wink

Zodra wij een datum horen van de directie zullen wij deze met onze gebruikers gaan delen.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Fase afronding............

Nou dan is het vanmiddag beklonken neem ik aan ?
 
Highway
Nee joh, die pakt het vliegtuig.
Handtekening
Wink
 
Migow
We kunnen de restjes champagne vast pakken hahahaha Laat de kurken maar weer knallen. We gaan aftellen!!!!!

10
 
Adios
Vliegtuig?

Dat denk ik niet.
Caiway en vliegensvlug, dat gaat niet samen .
 
Highway
ROFL
Handtekening
Wink
 
Migow

Quote

H D R schreef:

Vliegtuig?

Dat denk ik niet.
Caiway en vliegensvlug, dat gaat niet samen .

Eindejaarsbonus managers en snel een vakantie pakken?? hahaha
 
Migow
Nou highway nog een paar maandjes en dan ben je ook een caiway burger hahaha Geen spijt??
 
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

H D R schreef:

Het is voor mij onbegrijpelijk dat Caiway niet met de voortschrijdende techniek mee wil gaan.
Mijn televisie heeft al twee smartcards nodig, maar Caiway weigert halsstarrig, meer dan drie smartcards op 1 abonnement.
Als ik vraag waarom wordt er gezegd dat het registratiesysteem maximaal drie smartcards aan kan.
Deze reden hoorde ik drie jaar geleden ook al.
Is het dan in drie jaar niet mogelijk om dat systeem te upgraden, Caiway?


Beste HDR,

Het klopt dat wij administratief niet meer dan 3 kaarten per abonnee kunnen registreren. Echter is deze beperking niet door het systeem maar door het beleid wat Caiway voert.

Daarnaast kan er bij Caiway wel meerdere kaarten worden genomen allen zal bij de 4de kaart het volledige abonnement wat op deze kaart komt te staan moeten worden betaald. Dan bij deze 4de kaart kan je tegen duplicard kosten weer een 5de en 6de kaart nemen.

De reden dat wij voor dit beleid met smartcards kiezen heeft te maken met het fraude gevoeligheid dat kaarten die voor 1 adres bedoeld zijn op andere adressen gebruikt kunnen/gaan worden.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout



Beste Arjan,

Laat die fraude is een over 0,5% van jullie bestand gaan, moeten daar 10% van jullie klanten dan de dupe van worden?
Ziggo heeft dat beter voor elkaar en snapt dat er ook gezinnen zijn waar je nu eenmaal meer televisies hebt met veel extra abonnementen voor kinderen, sport en film.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie