obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9
Migow
Ja dat antwoord heb ik ook al aantal keer gehad. En ze zijn niet de laatste in nederland haha cambrium en rekam nog. Poulen wie de laatste wordt? Zet me geld op caiway Bye-happy
 
Adios
Waarom is Caiway met zenders tegenwoordig steeds de laatste?
Dit is al jaren aan de orde.
Zou er weer ruimtegebrek zijn op de coaxkabel ?
 
Migow
Dat geloof ik niet en anders pleuren ze er maar een andere flutzender af. Volgens mij willen ze voor een appel en een ei alles. Echt die onderhandelingen duren altijd zolang. Zegt toch al genoeg hoe ze dat doen. Als ze echt mee willen dan moeten ze ook aan hun klanten denken, maar ja monopolipositie.
 
Adios
Er moet een reden zijn waarom Caiway zo achterloopt met zijn televisie aanbod de laatste jaren.

Als je met gemak als enige aanbieder van Nederland, in een Nederlandstalig land een zender welke Nederlands geluidscommentaar heeft, toch alleen een Engelstalig geluidskanaal aanbiedt ( Eurosport 2) dan maak je het wel erg bont vind ik.
 
Caiway Webcare
Beste gebruikers,

Caiway is met SBS nog in de onderhandeling voor de doorgifte van SBS9. Deze zender zal op 1 januari niet live gaan.

Er is nog geen termijn bekend wanneer deze zender word opgenomen in het zenderaanbod van Caiway.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Migow
Nog in onderhandelingen? haha Deze zin moet caiway inlijsten, want dit is echt het meest wat ik gelezen en gehoord heb van jullie. Wat een aanfluiting is dit haha
Hoe jullie omgaan met jullie klanten verdient echt een loden leeuw of een zeer koude douche met ijsblokjes!!

Doe het management van caiway de groeten van mij en laat ze genieten van hun bonus.

Fijne jaarwisseling en een goed 2015 voor de webcare. En volgend jaar gaan de onderhandelingen gewoon verder Smile
 
Adios
Caiway moet zich blauw schamen. Bij bijna alle aanbieders is deze zender vanaf 1 januari 2015 te zien.

Met het met je eens Migow. Zullen wij een fotolijstje kopen voor Caiway?
 
Migow
Koop niks voor ze haha Betaal elke maand braaf mijn rekening. Ze zullen best nog wel een lijstje zelf hebben waarin ze de gouden eikel vh jaar in kunnen stoppen.
 
Adios
Die nieuwe directeur van Caiway heeft ook weinig goeds voor de abonnees gebracht.

Het is nog steeds aanmodderen met Eurosport 2 met Engels commentaar en slechts 1 HD zender van Film1 en HBO op de coaxabel.

Ik zie steeds meer nieuwe ontwikkelingen waarbij Caiway langs de zijlijn staat op televisie gebied.

Er is geen 1 aanbieder die zijn abonnees al meer dan een jaar durft af te schepen met slechts 10 zenders op je tablet.
En over de werking daarvan nog maar te zwijgen.

Ik denk dat de Cogas klanten van een koude kermis thuiskomen straks.
 
Migow
ja had het al gelezen en ook gereageerd haha maar helpt toch niets want bij caiway hebben ze een plaat voor hun hoofd Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie