obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Geen e-mails naar het buitenland?
ghijs
Goedemiddag,

Ik heb recentelijk gemerkt dat ik geen e-mails van familie uit Spanje meer ontvang, ook uitgaande mails naar Spanje komen daar niet aan.
Binnenlands e-mails werken gewoon als vanouds.
ik heb verder ook niets aan instellingen veranderd of zo.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Mvg,

Ghijs
 
Bakstenen
Dan is de provider uit de lucht ,of je provider ziet de mails als spam, probeer eens via gmail of hotmail een mailtje te verzenden
 
erlinden
Tja...beetje summiere informatie...

Naar welk domein wordt de mail gestuurd (@[domein])?
Met welk domein wordt verstuurd (@caiway.nl)?
Wordt de mail als spam gemarkeerd?
Werkt het wel als gebruik gemaakt wordt van webmail (in de browser)?
Wordt een foutmelding getoond?
 
ghijs
Hallo ,

Deze mails gaan allemaal via hotmail, al jaren, komen plotseling niet meer aan.
 
ghijs
@erlinden

Domein is dus hotmail
Met het domein @kabelfoon.nl wordt het verzonden
Mails worden niet als spam gemarkeerd.
Ik gebruik al jaren outlook ,heb geen ervaring met webmail.
ik krijg geen enkele foutmelding, dat is het vreemde,de mails komen gewoon niet aan.

Groeten,

Ghijs
 
Adios
Kabelfoon? Bestaat dat nog?
 
pauke
heb ik ook, kabelfoon
 
Bakstenen

Quote

ghijs schreef:

@erlinden

Domein is dus hotmail
Met het domein @kabelfoon.nl wordt het verzonden
Mails worden niet als spam gemarkeerd.
Ik gebruik al jaren outlook ,heb geen ervaring met webmail.
ik krijg geen enkele foutmelding, dat is het vreemde,de mails komen gewoon niet aan.

Groeten,

Ghijs


alsik het goed begrijp heb je dus twee accounts in outlook, 1 voor de hotmail te ontvangen en 1 voor te verzenden ,maar jij hoeft ook geen foutmelding te krijgen als de provider b.v caiway dit als spam ziet gooit die de mails automatisch in een spamfolder,maar hoe weet je dat de mail niet aankomt? en als je de mail via hotmail verzend? kijk ook eens bij de caiway of die niet een spamfolder heeft waar ze inzitten
 
Caiway Webcare
Beste ghijs,

Op het moment dat er een mail word verzonden of ontvangen word deze door de Caiway server gecontroleerd. Als dit bericht word gemarkeerd als SPAM of er zit een virus in zal onze mail server een undelivered bericht naar jouw sturen met hierin informatie wat er mis gaat met de mail.

Uit jouw berichten komt niet naar voren dat jij z’n bericht van onze server krijgt. Dit houdt in dat onze mail server het bericht niet heeft ontvangen of door heeft gestuurd.

Als de mail niet is ontvangen door onze server kan het te maken hebben dat er door het mail programma of beveiliging op jouw computer (Virusscanner/firewall) de mail niet word verzonden.

Om dit te omzeilen kan je inloggen op https://secure.caiway.nl/webmail/ en een bericht naar je kennis sturen of deze wel of niet aankomt.

Als het bericht door onze mail server word verstuurd en je hier geen melding op krijg valt het buiten ons bereik om dit te kunnen oppakken en kan het zijn dat de kennis jouw adres blokt of dat er bij hen iets verkeerds gaat.

Graag vernemen wij als je de webmail gebruikt voor versturen en ontvangen of het dan wel lukt.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bakstenen

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste ghijs,

Op het moment dat er een mail word verzonden of ontvangen word deze door de Caiway server gecontroleerd. Als dit bericht word gemarkeerd als SPAM of er zit een virus in zal onze mail server een undelivered bericht naar jouw sturen met hierin informatie wat er mis gaat met de mail.

Uit jouw berichten komt niet naar voren dat jij z’n bericht van onze server krijgt. Dit houdt in dat onze mail server het bericht niet heeft ontvangen of door heeft gestuurd.

Als de mail niet is ontvangen door onze server kan het te maken hebben dat er door het mail programma of beveiliging op jouw computer (Virusscanner/firewall) de mail niet word verzonden.

Om dit te omzeilen kan je inloggen op https://secure.caiway.nl/webmail/ en een bericht naar je kennis sturen of deze wel of niet aankomt.

Als het bericht door onze mail server word verstuurd en je hier geen melding op krijg valt het buiten ons bereik om dit te kunnen oppakken en kan het zijn dat de kennis jouw adres blokt of dat er bij hen iets verkeerds gaat.

Graag vernemen wij als je de webmail gebruikt voor versturen en ontvangen of het dan wel lukt.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout

Als het bericht als spam gemarkeerd wordt krijg je geen undelivered bericht alleen als Caiway denk dat er een virus inzit ,of je verzend teveel mails in een keer ,ik krijg een aantal mails die door caiway onterecht als spam gemarkeerd zijn ,en dat krijg je echt niet bij caiway voor elkaar dat ze dat opheffen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen e-mails naar het buitenland?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Advertentie