obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Netgear WNDR3700
ronzuid
Hallo,

ik heb sinds 2 weken een probleem met mijn internet, heb glasvezel van Caiway icm een Netgear WNDR3700 router.
heb de router al een aantal jaren en werkte feilloos tot ongeveeer 2 weken terug.
wat is het probleem;

-meerdere keren per dag verlies ik mijn verbinding, zowel bekabelt als via wifi, alle lampjes branden en knipperen gewoon op de router maar er is totaal geen verbinding, een simpele aan/uit helpt dan en alles werkt weer, heel vreemd want alles heeft altijd goed gewerkt.
het ligt niet aan de modem, volgens de Caiway helpdesk (en ook daar een paar keer de stekker te hebben uitgehaald) is de verbinding super, kan haast niet anders als dat het aan de router ligt, kan alleen mijn vinger er niet op leggen wat het nou is, er is niks veranderd of opnieuw ingesteld.
probleem is dus lastig, temeer als ik op mijn werk zit het thuisfront dus steeds geen verbinding heeft......kunnen jullie mij wat op weg helpen?
 
bertbrok
Ik heb het zelfde probleem ook met Netgear WNDR3700 router ook sinds 2 weken heb gebeld met caiway en alles zag er goed uit met verbinding
op de vraag waarom ik dan geen internet had zeiden ze dat ik mijn router moest resetten, en dat had ik al tig keer gedaan en dan had ik weer internet, ik weet wel dat er onderhoud was geweest op een nacht daar had ik bericht van gehad.
Toen ik vroeg of mijn IP adres wel werd ververst konden ze zien dat hij niet ververst was en dat een fout van de router was, maar waarom nu ineens nooit last van gehad en er is geen firmware update meer voor deze router.
Dus heb ik maar de Netgear AC1900 gekocht ,de laatste nieuwe koste wel wat moeite om hem aan de gang te krijgen, maar draait nu als een trein veel betere dekking.
Maar volgens mij was het een fout bij Caiway.

Thumbs Up
 
ronzuid

Quote

bertbrok schreef:

Ik heb het zelfde probleem ook met Netgear WNDR3700 router ook sinds 2 weken heb gebeld met caiway en alles zag er goed uit met verbinding
op de vraag waarom ik dan geen internet had zeiden ze dat ik mijn router moest resetten, en dat had ik al tig keer gedaan en dan had ik weer internet, ik weet wel dat er onderhoud was geweest op een nacht daar had ik bericht van gehad.
Toen ik vroeg of mijn IP adres wel werd ververst konden ze zien dat hij niet ververst was en dat een fout van de router was, maar waarom nu ineens nooit last van gehad en er is geen firmware update meer voor deze router.
Dus heb ik maar de Netgear AC1900 gekocht ,de laatste nieuwe koste wel wat moeite om hem aan de gang te krijgen, maar draait nu als een trein veel betere dekking.
Maar volgens mij was het een fout bij Caiway.

http://caiway.gebruikers.eu/images/smiley/tup.gif


Ik heb veelvuldig contact gehad met de Netgear helpdesk, zij denken ook dat de Caiway een update ofzo heeft doorgevoerd, nu ook maar een fabrieksreset gedaan, kijken of dat helpt, anders overweeg ik ook een andere router aan te schaffen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netgear WNDR3700', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ook de Netgear R8000 doet geen IA TV meer Interactieve TV, Pay Per Event : 86 06 jan 2021
Netgear R7000 en interactive TV Interactieve TV, Pay Per Event : 2 01 dec 2020
wifi wordt verbroken in Netgear Nighthawk AC1900 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 18 14 mei 2016
NETGEAR Nighthawk AC1900 R7000 Eigen netwerk : 2 24 apr 2014
Genexis Titanium-52 en Netgear N600 Eigen netwerk : 12 28 nov 2013
Advertentie