obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid
DanielBnl
Bij caiway heb ik een 200Mbit abbonement maar via de speedtest van caiway heb ik maar 160Mbit weet er iemand het probleem? Ik hoor graag van julie
 
Highway
Zit er een eigen router tussen? Zo ja test dan eens rechtstreeks op het modem.
Handtekening
Wink
 
DanielBnl
Mocht dat baten dan is het raar via een router heb je zoeizo wel snelheid verlies maar nooit 40Mbit dit uit ervaring tenzij er iets niet goed is.
 
Mark
Ik heb draadloos via router en zit zelfs onder de 100 Mbits

Mark
 
Migow
Draadloos is weer een heel ander probleem en kan van veel factoren afhangen. Lees maar eens in andere groepen. Maar normaal mag je weinig tot geen snelheidsverlies merken als je via router bedraad werkt. (mits je Gigabit lan poorten hebt uiteraard)
zet eens je hardware versnelling uit in je router. Schijnt default aan te staan, maar heb er al eens vaker iets over gelezen dat als die uit staat het wel goed werkt. Je kan het allicht proberen. Suc6
 
Mark
Hardware versnelling in de router uitgezet en daarna was de snelheidstest nog slechter dus maar weer aangezet.

Mark
 
erlinden

Quote

Mark schreef:

Hardware versnelling in de router uitgezet en daarna was de snelheidstest nog slechter dus maar weer aangezet.

Heb je al een keer getest met een kabel?
Denk je dat je serieus maximale bandbreedte draadloos kan behalen?

Welke apparatuur gebruik je?
(router merk en type, WiFi kaart in computer)
Veel draadloze netwerken in de buurt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 sep 2018
Snelheid (Regio Almelo) ver beneden peil Snelheid : 8 23 jul 2018
Advertentie