obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Hoe Genexis glasvezelmodem aan te sluiten.
Highway
Ik had het hele verhaal toch nog niet goed doordacht.

Net even in de meterkast gekeken naar het kastje dat ze geplaatst hebben waar de glasvezel op aangesloten is.

Noemen ze dit een FTU?
Dit kastje is verzegeld.

Dus hoe sluit ik straks een glasvezel modem aan?
Handtekening
Wink
 
Migow
door een verzegeling door te knippen Smile lees dit eens Succeshttps://www.caiway.nl/site/documents/...ite%29.pdf
Zie vanaf stap 2

ps. er staat heel veel info op de site van caiway onder tabje klantenservice
 
Highway
Bedankt voor de handleiding.

Vanochtend met de helpdesk gebeld en uitleg gehad. Na het telefoontje had ik wel het vertrouwen dat me dit zelf ging lukken.

De handleiding is helemaal helder. Ik verwacht geen problemen met zelf aansluiten.

Bedankt.
Handtekening
Wink
 
Migow
Enige probleem kan zijn dan de vezel intern iets scheef zit en dan gaat je aansluiting er niet ver genoeg in. Dat was bij mijn broer ook het geval en dan ist kwestie van helpdesk bellen, want dan moet er een monteur langskomen. De helpdesk zei toen tegen mij: zet wel een beetje kracht. Nou als ik dat had gedaan haha had de monteur, die trouwens de volgende dag al kwam, ook een nieuwe ftu mee kunnen nemen. Maar dat zijn uitzonderingen hoor en kun je zelf niets aan doen want de ftu open maken mag zowiezo niet
 
Highway
Ok bedankt voor de tip.

Zit net de hele handleiding door te lezen maar ik kan geen

Frequentie
Netwerk ID
Modulatie
Symboolsnelheid

voor Almelo / Cogasgebied vinden. Maar dat zal wel in het installatiepakket zitten als dat tzt toegestuurd wordt.
Handtekening
Wink
 
Migow
Het ziggo signaal staat er nog op dus denk dat vlak voordat caiway het tv signaal overneemt dit bekend gemaakt wordt Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe Genexis glasvezelmodem aan te sluiten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Instellingen Nokia glasvezelmodem Instellingen software : 2 11 feb 2023
Bekijk logs genexis 7840 Algemeen : 4 01 nov 2021
Poort forward Delta Genexis 7840 Instellingen software : 1 10 sep 2021
Routering op genexis Hardware instellingen : 5 01 aug 2021
Advertentie