obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geen coax aansluiting?!
mesutt
Goedemorgen Caiway forum leden,

Caiway heeft dus eindelijk Glasvezel aangesloten bij mij thuis. Ik blij natuurlijk.

Dus ik koos voor het glasvezel pakket G200. dit wordt dan uiteindelijk in lente geactiveerd.

paar dagen later krijg ik een brief thuis opgestuurd gekregen met het info: wilt u met ons zo spoedig mogelijk contact opnemen.
ik ging vanuit dat glasvezel eerder wordt geactiveerd. dus voor lente.

bel ik caiway op. blijkbaar is dat niet zo. ik kan alleen G200 nemen als er een coax aansluiting bij mijn huis wordt geïnstalleerd.

huh Coax aansluiting? ik dacht dat internet/tv/telefonie via glasvezel ging.
blijkbaar gaat de tv via coax verbinding ipv glasvezel.
Ok begrijpelijk. om gebruik van dit te maken moet de monteurs het aansluiten. dat gaat mij dan 204 euro kosten. ik zou nog gecontacteerd worden wanneer de monteurs langs gaan komen om het te kijken of het ook daadwerkelijk is aangesloten.

ik werd uiteindelijk niet gebeld. ik heb contact opgenomen met caiway. en volgens hun hebben de monteurs gekeken of het is aangesloten of niet. ik geef aan dat ik niet werd gebeld. oh ja sorry meneer dat was niet de bedoeling? serieus? maar hoe kan de monteurs erachter komen of het is aangesloten is of niet? ze zijn amper bij mij in het huis geweest.

gaat u akkoord met 204 euro meneer? uhm nee? ik weet zeker dat ik coax aansluiting heb. er kan een monteurs langs komen meneer dat gaat dan 39 euro kosten. seriously?! wtf is dit voor een service?

aantal jaren terug had contract lopen bij KABELFOON nu Caiway. toen had ik internet via de coaxlijn. dus ik geef aan de caiway medewerker dat ik vroeger bij de kabelfoon zat en dat ik gewoon internet heb gehad via de coaxlijn.

Ja meneer systeem zegt dat dat niet mogelijk is. Ok duidelijk hierbij wil ik mijn bestelling annuleren.
ok meneer dat ga ik voor u regelen. heeft u nog andere vragen?

ja, krijg ik nog een bevestiging van de annulering?

nee meneer dat helaas niet. dat gebeurt bij ons intern verder hoeft u niets te doen.

ok fijne dag nog..


doeg.



mijn vraag is? hoe kan dit? is er in het heden coax verandert? moet er een nieuwe coaxlijn aangesloten worden? en why?

ik snap het even niet.
 
Adios
Je kan toch een foto mailen naar Caiway van je coax aansluiting? Dan kunnen ze er volgens mij niet omheen dat jij er al een hebt.
 
mesutt
dat is een optie. vind het wel raar dat de systeem zegt dat ik geen ncoax aansluiting heb. op mail reageren ze ook niet echt.

had daarvoor nog wijziging aangevraagd ivm verkeerde achternaam en overstap datum. dit had ik telefonisch doorgegeven en ik zou een nieuwe bevestiging krijgen per mail... ook niet gebeurd. via email gevraagd van hoe het zit met dat bevestiging. tot nu toe geen antwoord gekregen. we zijn al een week voorbij.

mijn probleem is ik wil niet voor de kosten draaien omdat de systeem van caiway zegt datik geen coazlijn heb. dus incl monteur kosten.
ik denk dat ze bevestiging willen hebben van de monteurs zelf.

maar ik ga dat eens proberen.
 
Caiway Webcare
Beste mesutt,

We gaan graag voor je na wat er aan de hand is.

Kan je via een PB je adresgegevens en een telefoonnummer doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen coax aansluiting?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
Advertentie