obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente
Domino
Ik kan het niet anders omschrijven dan dat het een tekortkoming is aan technische kennis als je zo redeneert.
Waarschijnlijk geloof je dan ook niet dat er verschillen in netwerkkabels zijn en dat de ene en andere netwerkkabel audiovisueel verschillend kunnen klinken?...
Of geloof je dit ook niet?
 
Migow

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Migow schreef:

4G proof coax? Maar had je dat probleem bij ziggo dan niet gehad? Daar werkt alles alleen maar mbv coaxkabels Smile

Nou ik heb de coax niet vervangen ofzo en 4G is toch al een tijdje landelijk dekkend en nergens last van.

en ik begrijp best dat niemand gedwongen over wilt stappen, maar dat is nu zo en wens je succes met Fiber.


Inderdaad 4G proof?? Bedoel je niet 4k ??? Bekabeling heeft niets te maken met het mobiele telefoonnetwerk.

4K (UHD) komt echt nog niet. Dat duurt nog wel een x aantal jaren.
wat jij zegt is broodje aap. 4k hebben we het helemaal niet over. Het 4G netwerk kan wel degelijk het tv signaal storen!! Dus bekabeling heeft wel te maken met het mobiele netwerk. En daar reageerde ik op. Die klachten zou je ook bij ziggo kunnen krijgen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Caiway- Hoe Twente er over denkt Algemeen : 54 18 aug 2019
TOCH KPN op het CIF/Cogas netwerk? Algemeen : 1 25 jan 2018
HD IN TWENTE Interactieve TV, Pay Per Event : 50 06 aug 2016
Cogas netwerk in Albrandswaard? Nieuws van CaiWay/Delta : 16 01 jul 2016
Advertentie