obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515
Mark
Hallo allemaal, wij zijn sinds 27 November aangesloten op het Alles in 1 Glas G200. Alles doet het goed maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515,niet om de boel aan te sluiten maar van de TV ontvanger zelf. Heb al via google zitten zoeken maar kan niet specifiek iets vinden van deze ontvanger want zou ook wel willen weten hoe alles precies werkt. Heb b.v. een favorietenlijst samengesteld maar zou ook willen weten hoe je een zender weer kan verwijderen uit die lijst en nog meer van dat soort dingen.
Alvast bedankt

Groeten,
Mark
 
Migow
https://www.caiway.nl/site/documents/...web%29.pdf

Daar vind je ook hoe je zenders kan verwijderen etc etc Vanaf pagina 31 suc6
 
Mark
Bedankt voor de snelle reactie. Ik had als zoekopdracht "Entone Amulet 515 manual" en "Entone Amulet 515 gebruiksaanwijzing" gedaan maar kwam er niet uit.
 
Mark
Anngezien ik in die handleiding niks lees over de dubbele functie (toetsenboard achterkant) van de afstandsbediening neem ik aan dat wij met de CaiWay Glasvezel diensten daar niks aan hebben??

Mark
 
Caiway Webcare

Quote

Mark schreef:

Anngezien ik in die handleiding niks lees over de dubbele functie (toetsenboard achterkant) van de afstandsbediening neem ik aan dat wij met de CaiWay Glasvezel diensten daar niks aan hebben??

Mark


Beste Mark,

Het toetsenbord op de achterzijde kan gebruikt worden bij onze Video on Demand diensten.
Bij het inloggen of zoeken naar een film kunt u deze gebruiken.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Mark

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Mark schreef:

Anngezien ik in die handleiding niks lees over de dubbele functie (toetsenboard achterkant) van de afstandsbediening neem ik aan dat wij met de CaiWay Glasvezel diensten daar niks aan hebben??

Mark


Beste Mark,

Het toetsenbord op de achterzijde kan gebruikt worden bij onze Video on Demand diensten.
Bij het inloggen of zoeken naar een film kunt u deze gebruiken.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan


Bedankt voor het helpende antwoord.

Mark
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
Advertentie