obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Zeer positieve ervaring!
Murgen
In ieder geval heeft de helpdesk elf 2 keer contact met mij opgenomen en is het probleem opgelost. Dus ik ben blij.

Ik heb nu ook weer gemerkt dat Apple veel makkelijker is dan Windows maar dat is persoonlijk, denk ik.
 
Bordewolf

Quote

Bordewolf schreef:

Er komen meer veranderingen aan denk ik voor niet Cogas-klanten.
Inmiddels krijgen we in het Cogasgebied per 1 januari FiberNL op glasvezel erbij.
Daarnaast komt er nog een glasvezelaanbieder (naast het al bekende CBizz van Caiway).
Hier wordt Stipte genoemd als aanbieder.

Ik kan me voorstellen dat deze aanbieders ook op de andere CIF-netwerken actief worden.

Nog even een aanvulling hierop. Bij FiberNl is de basis-mediabox gratis. Daarnaast krijg je ook een mediabox bij het G100 pakket.
Dat is nogal andere koek tov Caiway. Caiway zal dus wel degelijk moeten veranderen.
Dan heb ik het ook nog niet gehad over de verdubbelaar van FiberNL. Je besteld G100 en krijgt dubbele snelheid.

De mediabox van Fiber is bovendien gemeengoed in glasvezelland. Die wordt door diverse aanbieders ook gebruikt. Het verbaasd me ten zeerste dat Caiway aan die brakke entone vasthoudt!
 
Adios
Ook Vodafone houdt voor Nederland vast aan de Entone. Zelfs met 4K
 
Murgen
De strijd om het beste randapparaat is nog maar net begonnen. Daarom ben ik zo blij met ingebouwde DVB-C in onze TV's, ben je dat gedoe van externe decoders kwijt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer positieve ervaring!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ervaring interactieve TV? Interactieve TV, Pay Per Event : 14 06 jul 2018
Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 28 27 feb 2015
zeer "trage"download via WIFI Hardware instellingen : 8 23 jul 2014
Ervaring G100 Uithoorn CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 11 jul 2014
Positieve Ervaring met Microsoft Helpdesk CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 11 jun 2014
Advertentie