obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone en universele afstandsbediening (logitech smart control)
mvleeuwen
Omdat het zappen via de entone afstandsbediening in combinatie met de Entone 400 een drama is (traag, reageert niet) heb ik op aanraden van dit forum een Logitech Smart Control gekocht. Deze werkt perfect op al mijn apparaten behalve met de Entone 400. Ik heb Caiway hierover gecontacteerd, maar die zeiden dat de logitech afstandsbedieningen niet werken met de Entone.

Dit lijkt mij een redelijk apart verhaal. Hebben meer mensen hier last van? Zo nee; welke logitech en entone versie gebruik jij?
 
wimanena
goedenavond

wat een onzin ik gebruik nu de logitech harmony touch in combinatie met de entone 400

werkt perfect allemaal alleen het reageren van de entono blijft een beetje het zwakke punt
 
mvleeuwen
Zie https://twitter.com/mvleeuwen/status/532238186471493633
 
mvleeuwen
Dit zijn mijn instellingen; gebruiken jullie andere?

2ry2cgj
 
wimanena
bij mij werkt het wel maar krijg dus geen 515
 
wimanena
ja die doet het ook gewoon maar hoe krijg ik de 515 dan
 
mvleeuwen
Naast dat de logitech niet goed werkt met de Entone had ik ook andere problemen met de 400 (haperend beeld, vastlopen, zappen met normale afstandsbediening ook een drama). Signaal etc allemaal doorgemeten en die is perfect. Hopelijk levert de 515 een verbetering op. Meerdere malen met de helpdesk gebeld, maar kreeg steeds "computer says no" indien ik vroeg om een nieuwe Entone. Ze wilden wel een nieuwe afstandsbediening opsturen, waarvan ik zei dat ik die niet nodig heb.
 
Adios
Die Entone 515 is gewoon het paradijs, volgens Roberto .....
 
mvleeuwen
Gisteren de 515 binnen gekregen en geinstalleerd. Wat een verademing in vergelijk met de 400. Reageert stuk sneller en werkt perfect met de Logitech Smart Control.
 
Migow
Ja HDR daar kijk je van op he? Het is niet allemaal kommer en kwel met die entone hoor hahaha
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone en universele afstandsbediening (logitech smart control)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Anino aria 7x afstandsbediening Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 01 feb 2022
Av knop afstandsbediening Hardware instellingen : 4 29 jul 2021
Entone510 bedienen met Sony afstandsbediening CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 22 nov 2020
Afstandsbediening Amino Model 7. Algemeen : 1 06 jul 2020
Advertentie