obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Aanstaande zaterdag de commotie over Caiway in Twente op televisie bij Kassa op televisie !!
Adios
Ziggo-Cogas-TCTubantia-23102014

Ik hoop dat veel Caiway abonnees gaan kijken en aan de bel trekken als ze bepaalde diensten niet krijgen of daar veel meer voor moeten betalen.
Onbeperkt bellen naar vast en mobiel kan blijkbaar opeens wel voor 9,95 per maand!!!

Waarom worden de andere Caiway abonnees dan bestolen met het woekertarief van 21,30 euro per maand?
 
erickiel
Tijd dat wij ook in actie gaan komen tegen deze hoge tarieven
 
Adios
Als Caiway respect zou hebben voor zijn vaste klanten, horen deze voordelen en nieuwe lagere tarieven voor alle Caiway klanten te gelden.

Ik vind het zwaar asociaal wat Caiway nu doet naar bestaande klanten.
 
Adios

Quote

erickiel schreef:

Tijd dat wij ook in actie gaan komen tegen deze hoge tarieven



Consumentenbond buigt zich over Cogas-klachten



http://www.tubantia.nl/regio/almelo/c...-1.4591782
 
Migow
Let op !!!!! dit geld alleen voor diensten via de COAX kabel
Als ze in het oosten glasvezel nemen dan zijn ze ook de sjaak, want dan kunnen ze zeggen dat dit een andere dienst is tov coax van Ziggo, maar dit slaat nergens op!!!
Daar wel snelheden via de coax waar Gouda/Schiedam van droomt en ja dan ligt het wel aan het brakke net maar toch is het een hard gelag maar caiway kennende die praat alles wat KROM is recht!!
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Ik schrik hiervan dat Caiway ongelijkheid gaat toepassen op zijn klanten. Even een stukje op tweakers Harderwijk gevonden

1) VoIP-Comfort+ onbeperkt bellen in Twente € 9,95 OVERIG NL € 21,30 p.m

2) Nieuwsgroepen: in Twente GRATIS toegang tot de nieuwsgroepen. OVERIG NL € 5,30 p.m

3) Veilig Internet: in Twente GRATIS internetbeveiliging voor 1 pc OVERIG NL vanaf € 2,50 p.m

4) Televisie + Internet pakket: in Twente vanaf vrijdag 24 oktober kunt u ook kiezen uit drie Televisie + Internet pakketten. OVERIG NL niet mogelijk!

Gaat dit overal gelden muv nr.4????
Komt Disney ook beschikbaar voor overige klanten en eurosport 2 Nederlands gesproken enz enz

Begreep ook nog dat ze niet hoeven te betalen voor smartcards. Wordt dit voor trouwe Caiway abonnees ook afgeschaft.

Ik ben tevreden met wat Caiway mij aanbiedt maar dit is toch wel ff een tikkie in je gezichtShock


maak je niet druk ook met deze korting gaat niemand over in Twente. De kwaliteit van de diensten is bagger en we worden nog steeds gedwongen over te stappen op een baggerbedrijf die zijn zaken lang niet zo goed op orde heeft tov Ziggo.
Dat doen we dus massaal niet!!!!!!!!
 
2fast4u
en waarom stopt ziggo ermee?

http://www.tubantia.nl/regio/cogas-vr...-1.4591357

dus heeft Caiway niks mee te maken want Ziggo weet dat het te duur ook voor hun word als ze deze prijzen wat ze nu aanbieden te laag houden en niks mee kunnen verdienen..

en ook ''Cogas-gemeenten wisten al lang dat Ziggo zou verdwijnen'' dus 2-3 jaar terug wisten hun dat en ziggo deed ook niks om de klanten te voorbereiden..?

http://www.tubantia.nl/regio/almelo/c...-1.4588742

na ja misschien heb ik het verkeerd maar goed denk dat ziggo zelf schuld is en ik denk niet dat iemand anders het overneemt behalve Caiway die kunnen goed overheen met die prijzen van huur die te duur is voor ziggo.-.
 
Adios
Cogas heeft express de huurtarieven van de coaxkabel opgeschroefd zodat ze zeker wisten dat Ziggo zou afhaken.

Hoezo, Cogas en Caiway onschuldig?

Allemaal lang van te voren bedacht hoor.

Ze hadden alleen nooit gerekend op de zelfbewuste Tukkers.
 
2fast4u

Quote

HDR schreef:

Cogas heeft express de huurtarieven van de coaxkabel opgeschroefd zodat ze zeker wisten dat Ziggo zou afhaken.

Hoezo, Cogas en Caiway onschuldig?

Allemaal lang van te voren bedacht hoor.

Ze hadden alleen nooit gerekend op de zelfbewuste Tukkers.


ik zie dat de gemeente er ook niks aan doet (terwijl hun 50% aandelen hebben?) ik denk dat jullie niet op Caiway moeten reageren eerste je gemeente dan ziggo dan Cogas en pas later Caiway als het moet maar niet nodig is want hun willen wel voor de aanleg kosten er voor investeren. Mijn Gemeente heeft zelf voor aanleg betaald als eerste in Nederland zodat het niet later komt dat ik alleen bij Caiway moet blijven dus na een jaar kan ik kiezen voor andere provider! Maar ik denk dat ik het niet doe want Caiway doet het goed tot nu toe snel internet coax 100% signaal en de help desk is verbeterd!

En ook die vent op kassa ik moet abonnement aansluiten voor 2 jaar nou zeg heb je bij Ziggo geen abonnement afgesloten? of kun jij die elke dag opzeggen? kom op kinderachtig.

Ik vind dat Ziggo moet zeggen hier jullie kunnen voor 15 euro per jaar (ik zelf betaal al jaren lang bij andere provider mijn e-mails) jullie email mee nemen. (klaar hoeft niks te veranderen)
 
Adios
Schandalig en respectloos naar de klanten toe, dat zowel Cogas als Caiway niet in de studio uitleg willen geven.

Dat zegt eigenlijk al alles hoe ze over de klanten denken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanstaande zaterdag de commotie over Caiway in Twente op televisie bij Kassa op televisie !!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie