obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
gevraagd:ervaringen Caiway
JamesT
Twente moet dus overstappen op Caiway.

Nu zit ik een beetje op internet te zoeken naar ervaringen met Caiway, en ben toch wel een beetje geschrokken van de reviews, die over het algemeen toch best wel slecht zijn......
Ik zit nu in dubio of ik een stap terug ga zetten en overstap op ADSL.
Dat is inderdaad langzamer, maar wel stabieler.

Maar aangezien hier veel gebruikers zitten van Caiway Grin
Wil ik jullie vragen wat jullie ervaringen zijn met Caiway.
Op dit moment is glasvezel nog geen optie op mijn adres (komt in 2015)
Dus hoe goed/slecht zijn eigenlijk de diensten van Caiway?

Jan
 
erickiel
Heb nu glasvezel maar toen ik nog COAX had was het gewoon goed een keer een storing gehad sinds 2007 maar had de hele stad het,
zit nu op glasvezel en dat is gewoon perfect.

mijn internet snelheid (had hoogste) werd gewoon gehaald
telefoon werkte goed
tv nooit klachten gehad

Nu heb ik alles op glas en ook daar tevreden over
mogen van mij de HBO en film in zenders wel meer in HD dan de een die we nu hebben
 
Adios
Ik heb televisie via de coaxkabel en internet en bellen via de glasvezel.

Televisie via de coaxkabel bevalt me uitstekend. Zelden een storing. Heel mooi beeld via de ingebouwde digitale kabeltuner. Het basispakket is ongecodeerd, dus dat kan je bekijken zonder CI module en zonder smartcard.

Wel is er een CI module nodig voor de aanvullende TV pakketten

Ik heb niet genoeg aan drie smartcards, maar kan niet zoals jullie bij Ziggo er vijf gebruiken op één abonnement zonder meerkosten.

Het internet is heel stabiel op de glasvezel. Telefonie werkt ook uitstekend, alleen is Caiway hiermee peperduur.

Mijn advies. Als je al overal coaxkabel hebt liggen in huis; Neem een alles in 1 glasvezelpakket zonder interactieve televisie ( dus zonder de Entone)

Je bespaart hiermee vijf euro per maand en kan gewoon lekker via de coaxkabel televisie blijven kijken.

Wel is Caiway de laatste jaren wat matig geweest in de aanwas van nieuwe ( HD) zenders.

Maar wie weet, verbetert dit, nu ze weer wat groter worden.

Als CIF nou de coaxkabel ook nog koopt van Delta kabel in Zeeland, wordt Caiway nog groter en kan er wellicht nog veel meer !!!
 
2fast4u
ik had eerst internet via kabel van caiway nou ik moet wel zeggen stabiel ook bij gamen. overgestapt naar glasvezel na ja helemaal tevreden.
 
Desmoduci
Hey Jan,

Vandaag ook maar de stap genomen met knikkende knietjes....
Heb het G200 pakket met interactieve tv besteld.
Krijg hier een gratis WiFi router bij, maar kreeg op m'n vraag wel het advies om een betere router aan te schaffen. Om het beste uit het glasvezel te halen.

Ik ben erg benieuwd, vanaf 1 februari gaan we over.
Houd deze dag maar vast vrij in je agenda voor als het installeren me niet wil lukken Helpless hahaha

Groeten uit het mooie Aadorp
 
2fast4u

Quote

Desmoduci schreef:

Hey Jan,

Vandaag ook maar de stap genomen met knikkende knietjes....
Heb het G200 pakket met interactieve tv besteld.
Krijg hier een gratis WiFi router bij, maar kreeg op m'n vraag wel het advies om een betere router aan te schaffen. Om het beste uit het glasvezel te halen.

Ik ben erg benieuwd, vanaf 1 februari gaan we over.
Houd deze dag maar vast vrij in je agenda voor als het installeren me niet wil lukken Helpless hahaha

Groeten uit het mooie Aadorp


ja voor de router zoals je bij andere post gezien hebt

((( als je prijs niet uitmaakt en je wilt een goede dan Linksys WRT1900AC (229 euro)

http://www.routercenter.nl/product/41...oCBmnw_wcB ))


maar voor de installatie is het niet moeilijk alleen doen wat het erop staat en je moet wel zeker zijn dat Caiway het signaal aanzet dat je dan gelijk kunt Interneten bij mij is het gelukt zonder enkel problemen en hij moet wel meten op de wifi router dan van wifi ( WRT1900AC) naar je pc om verder instellingen te doen (inloggen als het moet) .. rest is alles makkelijk omdat de router erg goed is.
Gewijzigd door 2fast4u op 02 november 2014, 13:52
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gevraagd:ervaringen Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie