obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Humax 5050c
markj
Sinds kort een humax aangeschaft en aansluiten was niet moeilijk ,echter geven nu verschillende zenders aan de zijkant van het beeld zwarte strepen .
Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt ook de helpdesk van Caiway kon mij niet helpen.
Ik heb de humax zowel met de hdmi kabel alsmede met descrtkabel op mijn tv aangesloten. Misschien hebben jullie een oplossing ???
 
maanmist
Zit in de instelling van de tv zelf, die moet je ergens bij de beeldopties aanpassen naar breedbeeld of 16:9.
 
markj
Heb ik gedaan na telefonisch contact met de helpdesk van Caiway dat werkt ook niet.
 
maanmist
Heeft de Caiway dan alle instellingen van alle tv`s op voorraad dan?
Ik bedoel, maar misschien heb je dat al gedaan hoor, dat je ab van de tv moet pakken en daar in het menu de boel goed moet zetten.
Het zit iig niet in de Humax.
 
willempie

Quote

markj schreef:
Sinds kort een humax aangeschaft en aansluiten was niet moeilijk ,echter geven nu verschillende zenders aan de zijkant van het beeld zwarte strepen .


Dat zijn zender die niet in breedbeeld uitzenden en is een normaal verschijnsel. Wellicht heeft je TV de mogelijkheid om beeldvullend in te schakelen het beeld wordt dan opgerekt. De bovenkant en/of onderkant van het beeld raak je dan "kwijt"

edit: ik zie dat maanmist hetzelfde heeft gezegd !
Gewijzigd door willempie op 17 juni 2010, 07:54
 
markj
Wel vreemd dat als ik caiway hierover opbel zij zeggen dat het niet zo is en dat b.v as the world turn gewoon breedbeeld word uitgezonden .
 
willempie

Quote

markj schreef:
Wel vreemd dat als ik caiway hierover opbel zij zeggen dat het niet zo is en dat b.v as the world turn gewoon breedbeeld word uitgezonden .


Wat zie je als je op de I(nformatie) knop van de Humax drukt zie je dan in de informatie balk 16:9 of 4:3 terwijl de TV de zwarte balken laat zien.
 
maanmist
ATWT komt op de HD kanalen bij mij ook met"balken". Net als andere uitzendingen die niet orgineel 16:9 of wat dan ook zijn.
Als je 504 selecteert ( SD) is hij wel over het hele beeld.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5050c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Opnemen met humax 5300c Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 25 dec 2018
Advertentie