obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Samsung ontvangen te gebruiken na overstap ziggo -> caiway?
taarsen
We moeten in Goor over van Ziggo naar Caiway. Los van het feit dat ik daar TOTAAL niet blij mee ben toch een vraag mbt het gebruik van mijn HD ontvanger met harddisk.
We hebben van Ziggo vorig jaar een Samsung (7140) ontvanger ontvangen met hardeschijf. Is die te gebruiken i.c.m. een glasvezel abonnement of alleen met een kabel abonnement....of geen van beide?
Indien het alleen icm met een kabel abonnement kan (wat ik vermoed) werkt dan de opname functie nog wel?
 
Migow
ism beide. Als je glasvezel neemt hou je ook gewoon signaal op de coaxkabel. Stel je neemt glas 100/100 dan heb je internet en telefoon via glasvezel en dan gewoon tv via coax zoals je nu ook hebt. Ga je voor 200/200 of 400/400 dan krijg je ook 1 entone iptv box waar je ook evt mee kan opnemen (5,00 euro extra) maar je hebt nog steeds digitale tv via coax en werkt dus de 7140 gewoon. En basispakket is ongecodeerd dus geen smart card nodig. Heb/wil je aanvullende pakketten dan heb je wel smartcard nodig, maar aanvullend kan alleen nadat ziggo van kabel af is. Extra pakketten werken dan zowel op glasvezel als op coax

Heb zelf ook een entone maar kijk gewoon via de coax en heb ingebouwde HD coax decoder in tv.
 
taarsen
Duidelijk! dankjewel!!
 
Migow
zou best kunnen Roberto. De pakketten veranderen nog wel eens bij caiway Smile Heb het 150/150 pakket en daar zat het interactieve gedeelte nog gewoon in/bij. Niks 5 euro extra.
Verrek net ff gekeken en idd je krijgt alleen nog maar de entone ism die 5,00 euro extra voor interactieve tv.
Als je dat aanvinkt dan krijg je de entone en anders gewoon humax HD box.
Vreemd waarom ze niet volop inzetten op iptv Sad
Gewijzigd door Migow op 21 oktober 2014, 14:27
 
Migow
idd Roberto heel slim van caiway. Want een 2e entone mbv switch hoor je niets meer over. Enige voordeel is dat volgend jaar basispakket via tablet te bekijken is en dat FOX GO er ook gaat komen Smile Maar toch blijf ik het krom vinden allemaal. Maar verder zeer tevreden hoor met me simpele glasvezel 150/150 Bere stabiel allemaa
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung ontvangen te gebruiken na overstap ziggo -> caiway?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie