obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
waarom geen imap ipv pop3 ?
Burnin
Wat mij verbaast is dat er geen imap optie is voor de mail dit werkt veel mooier dan dat achterlijke oude pop3 vooral op mobile apparaten kan je alles instellen op imap en zo je mail in de gaten houden dan alles via webmail te moeten doen is veel te omslachtig.

Gaat Caiway dat nog een keer aanbieden ? of moet ik mijn mail maar bij andere aanbieders onderbrengen.

GreetZ
Burnin
 
Bordewolf
Jazeker gaat men dat doen, men gaat immers de ex-Ziggo klanten een gelijkwaardig pakket aanbieden. Dit mag je minimaal verwachten. Ik wil bet zoals bij Ziggo op al mijn devices probleemloos mijn mail kunnen ophalen.
 
Adios
Ik gebruik al jaren geen Caiway email meer, juist door het ontbreken van IMAP.
 
Bordewolf

Quote

Bordewolf schreef:

Jazeker gaat men dat doen, men gaat immers de ex-Ziggo klanten een gelijkwaardig pakket aanbieden. Dit mag je minimaal verwachten. Ik wil bet zoals bij Ziggo op al mijn devices probleemloos mijn mail kunnen ophalen.


Sterker nog Caiway gaat er voor zorgen dat onze Ziggo-mail beschikbaar blijft. Anders gaan we niet over.
 
Murgen
Wat ik erger vind is dat er geen forwarder functie mogelijk is. Je kunt niet eens doorsturen naar je mobiele mailbox. Caiway e-mail functionaliteit was in 1995 geavanceerd maar nu hopeloos achterhaald.
 
Murgen
Kortom, het wordt een gmail account en geen caiway.net account. Het werkt gewoon niet meer, een pop/smtp die gebonden is aan het provider netwerk. Bijna iedereen die ik ken leest e-mail op een mobiel of tablet, dan moet je wel met imap of desnoods forwarding naar een imap maiobox gaan werken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waarom geen imap ipv pop3 ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Caiway IMAP Instellingen software : 9 10 apr 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie