obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Cogas-gebied, Exit Ziggo?
Bordewolf
Ik heb vernomen dat hier ook mensen van Caiway af en toe meekijken.
Mijn vraag is of het gerucht klopt dat per 1/1/2015 Ziggo geen Coax-signaal meer levert in het Cogasgebied en dat Caiway vanaf dat moment ook digitale televisie via COAX gaat leveren?
 
Adios
Dat zal wel even tegenvallen dan voor jullie. Bij Ziggo kan je zonder meerkosten vijf smartcards krijgen om je volledige pakket te kunnen zien. Bij Caiway slechts drie en ook nog eens extra toeslag maandelijks betalen per smartcard.

Onbeperkt bellen naar vast en mobiel bij Ziggo: 9,95 euro per maand.
Bij Caiway maar liefst 21 euro per maand.
MAAK JE BORST MAAR NAT !!

Cogas behartigt de belangen van zijn klanten echt grandioos zeg! ....
 
Bordewolf

Quote

HDR schreef:

Dat zal wel even tegenvallen dan voor jullie. Bij Ziggo kan je zonder meerkosten vijf smartcards krijgen om je volledige pakket te kunnen zien. Bij Caiway slechts drie en ook nog eens extra toeslag maandelijks betalen per smartcard.

Onbeperkt bellen naar vast en mobiel bij Ziggo: 9,95 euro per maand.
Bij Caiway maar liefst 21 euro per maand.
MAAK JE BORST MAAR NAT !!

Cogas behartigt de belangen van zijn klanten echt grandioos zeg! ....


Ik denk dat Caiway water bij de wijn moet doen. Anders krijgen ze een hoop gezeik van de oude Ziggo-klanten.
Die gaan echt niet pikken dat ze voor extra smartcards moeten betalen en voor telefoon € 21,= moeten betalen.
 
Adios
Ik pik het ook niet. Daarom bel ik ook niet meer via Caiway sinds hun onbeperkt bellen zo extreem duur is geworden.

En al jaren geef ik aan dat ik aan drie smartcards niet genoeg heb, maar Caiway zegt doodleuk. Dan moet u maar een nieuw abonnement afsluiten plus weer de pluspakketten.

Maar zo wordt televisiekijken in heel je huis echt onbetaalbaar door Caiway.

Ik hoop dat ze ooit tot inkeer komen in Naaldwijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cogas-gebied, Exit Ziggo?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Caiway versus Ziggo Algemeen : 9 25 jan 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Ziggo schrapt BBC 3 en 4 Algemeen : 3 24 sep 2019
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk Algemeen : 16 19 aug 2019
Advertentie