obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
mijn cisco modem start steeds op nieuw op
leonp
Sinds gisteravond (17-9, ff na 21.00) heb ik geen internet meer.
ik heb de netspanning, kabels, modem aan/uit gehad.

Modem. Power + DS + link komt aan.
us knippert, alle lampjes gaan aan, DS, US, ONLINE knipper en komt oranje gloed en start opnieuw op.

grt
leon-paul de vroomen
schiedam
Gewijzigd door leonp op 18 september 2014, 10:04
 
Caiway Webcare

Quote

leonp schreef:

Sinds gisteravond (17-9, ff na 21.00) heb ik geen internet meer.
ik heb de netspanning, kabels, modem aan/uit gehad.

Modem. Power + DS + link komt aan.
us knippert, alle lampjes gaan aan, DS, US, ONLINE knipper en komt oranje gloed en start opnieuw op.

grt
leon-paul de vroomen
schiedam


Beste leonp,

We willen graag voor je na gaan wat er aan de hand is. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
leonp
Ik heb inmiddels weer internet. Ik heh gister caiway weer gebeld.
toen werd mij gevraagd om de splitter ertussen uit te halen, zodat de modem direct op de wanddoos staat. Dan gaan niet alle lampjes branden. Moet de modem het ook doen zonder splitter?

Ik gebruik hem toch alleen met splitter.

Grt,
Leon-Paul
 
Migow
Zonder splitter zou hij het juist moeten doen. Caiway wil kijken ofdat het evt aan het signaal ligt of aan je splitter. als je modem niet online komt ZONDER splitter dan is het signaal niet goed of modem. Komt modem wel goed online, maar ervaar je problemen met splitter dan kan het aan splitter liggen of signaal.
Dus zo dom was de vraag niet en als je helpdesk aan de lijn hebt en je modem is online dan kunnen ze deze uitlezen.
Dat je normaal een splitter moet gebruiken om zowel internet als tv te hebben das logisch Smile
 
leonp
Ik heb ze gister aan de lijn gehad en ze hebben meegekeken en volgens hun is het buitens huis
Dus willen ze een monteur sturen.

Ik moet van avond toch nog ff weg. Dan kan ik nog wel ff een keer kijken of ie zonder splitter nu wel doorloopt.

grt,
Leon-Paul
 
Migow
oke als je signaal niet helemaal lekker is moeten ze dat wellicht in je wijkkast wat opkrikken. Succes in ieder geval want het is idd best frustrerend Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijn cisco modem start steeds op nieuw op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Advertentie