obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Zonder COAX geen glasvezel abonnement !
coaxer
Hallo Bakstenen
Een tweede TV kan inderdaad alleen via de COAX kabel en die heb ik niet. Een tweede TV ook niet, dus dat is voor mij geen probleem.
 
Adios
Dat kan nog niet bij Caiway en ik denk dat er ook niet veel animo is voor vijf euro per maand extra per televisie voor de huur van een extra Entone.
Dan kost het je al tien euro meer per maand ten opzichte van de coaxkabelklanten als je twee televisies hebt.
 
Bakstenen

Quote

coaxer schreef:

Hallo Bakstenen
Een tweede TV kan inderdaad alleen via de COAX kabel en die heb ik niet. Een tweede TV ook niet, dus dat is voor mij geen probleem.


Oke, vroeg mij dit af n.l
 
Bakstenen

Quote

HDR schreef:

Dat kan nog niet bij Caiway en ik denk dat er ook niet veel animo is voor vijf euro per maand extra per televisie voor de huur van een extra Entone.
Dan kost het je al tien euro meer per maand ten opzichte van de coaxkabelklanten als je twee televisies hebt.

Maar je moet dan in ieder geval je signaal met een soort router verdelen ,en ja dan zit je weer aan een ku... Entone vast
 
Migow
met een switch, maar daar is caiway al een hele tijd mee bezig, maar volgens mij schiet het allemaal niet op.

Vodafon, welke ook tv via die geweldige entone laat lopen, heeft het allang in zijn pakket. Poort 3 van modem is voor aansluiten van een 2e entone

Vreemd dat het dan zolang moet duren voordat caiway zoiets kan leveren.
Voor 3 en meer entones aansluiten maak je gebruik van de switch

Lees de handleiding maar daar staat ook die switch in

https://www.vodafone.nl/_assets/downl...llatie.pdf
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

met een switch, maar daar is caiway al een hele tijd mee bezig, maar volgens mij schiet het allemaal niet op.

Vodafon, welke ook tv via die geweldige entone laat lopen, heeft het allang in zijn pakket. Poort 3 van modem is voor aansluiten van een 2e entone

Vreemd dat het dan zolang moet duren voordat caiway zoiets kan leveren.
Voor 3 en meer entones aansluiten maak je gebruik van de switch

Lees de handleiding maar daar staat ook die switch in

https://www.vodafone.nl/_assets/downl...llatie.pdf


Dat wordt flink draden trekken door het huis dan.... Daar wordt je ook niet goed van. Overal heb ik COAX-kabel lopen het zou fijn zijn dat deze gewoon kan blijven liggen en dat ik deze kan aansluiten ipv nieuwe bedrading en nog meer huur betalen voor entones.
 
mesutt
dat zei ik ook tegen een van de caiway medewerkers. ik gebruik maar 1 televisie. ik kreeg als antwoord: ja maar meneer u MOET een coax ansluiting hebben... zondar dat kunt u niet in aanmerking komen voor G200 pakket.
 
coaxer
Hallo Mesutt
Ik heb nu een G200 pakket ZONDER COAX. Caiway biedt het niet standaard aan, maar een abonnement zonder COAX kan wel degelijk!
 
mesutt
dus het is dus wel MOGELIJK. snap niet waarom caiway zo het moeilijk doet voor toekomstige klanten. ik denk dat het gewoon een kwestie is van druk erop zetten.
 
coaxer
Hallo Mesutt

Als je GEEN COAX hebt, zoals ik, dan kun je na flink aandringen een pakket volledig via glasvezel krijgen. Kost hetzelfde als het pakket met TV via coax, maar je moet er wel voor € 5,- per maand interactieve TV bij nemen, dat is nodig voor TV via de glasvezel.

Het je wel COAX dan zal het moeilijk worden. Dan zit je vast aan Standaard meer dan 70 tv zenders via de kabel (coax), maar vervalt die interactieve TV, al kun je die er wel als optie bij nemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zonder COAX geen glasvezel abonnement !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie