obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Storing Radio
jj1987
Al maanden bezig over de beroerde ontvangst in het gehele dorp van radio 538 analoog.
Na vele telefoontjes, monteurs telefoontjes. Mailtjes, telefoongesprekken en hier op het forum: http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1341
Nog geen oplossing voor radio 538.
En wat schetst mijn verbazing vanmorgen. Zet de radio aan, complete ruis, en geen signaal op 102.4 mhz.
Bij mijn ouders ook getest, en ook zo!!
Ook 97.6 mhz Radio veronica, ook weg!!!
Dit krijg je mijn inziens, als je geen onderhoud doet aan de analoge fm. Dan gaan dingen stuk, en krijg je zulke storingen.
Gemeld via twitter aan webcare, maar die sturen zoals gewoonlijk niks terug!!
We zitten in het dorp nu dus zonder 538, en zonder veronica.
En ohja, de gemelde storing van een ruis op Radio 1, 88.1 mhz. Is er ook nog steeds.
Wanneer gaat Caiway hier iets aan doen???
 
Adios
met DAB ontvang je beide zenders loepzuiver en probleemloos !!

http://www.digitalradio.nl
 
jj1987
@HDR zoals eerder geschrevenWink

Dat wel, maar als je in mijn geval elke kamer en zelfs badkamer radio hebt via de kabel, moet ik 5 dab radio's gaan aanschaffen. En dan luister je alsnog naar een 64 of 128kb geluidsstream. Buiten dat zijn de losse dab+ tuners prijzig. Je hebt wel goedkopere draagbare dab radio's maar vind het geen gezicht om zo'n plastic radiootje aan te sluiten op mijn B&W installatie.
Vind dab wel leuk alleen dan voor in de auto of op het strand. Boven heb ik een denon tuner staan en daar kan geen dab tegen op.
Weet ook niet hoe de ontvangst is binnenshuis. Digitenne bij de buren is binnen ook drama
Denk dat het wel de toekomst is maar dan moeten de tuners wel goedkoper worden.
Buiten dat ben ik van mening dat ik betaal voor het basic pakket incl analoge fm. Dus moeten ze gewoon zorgen dat het werkt! En anders de stekker uit het analoge gebeuren trekken.
 
Caiway Webcare
Afgelopen week zijn alle frequenties van analoge radiozenders gemeten en gecorrigeerd.

We horen graag of u verbetering ervaart.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
jj1987
Harma, bedankt voor de terugkoppeling. Eindelijk wordt de analoge fm nagekeken! Al duurde het bijna een jaar voor er echt actie ondernomen werdt. En moest er eerst een storing komen voor alles weer eens nagelopen werdt. Radio 538 doet het weer! Zo ook Veronica!! Die waren al een aantal dagen compleet van de kabel! Radio 538 is alleen wel veel zachter dan voorheen! Zeker als je de zenders voorgeprogrammeerd hebt en je zapt van een zachte 538 naar Atos radio schrik je je rot!
Radio 1 op 88.1 MHz ruist nog steeds. Ook 89.9 MHz radio 5 ook! Dit ook op meerdere adressen gecontroleerd!
Nu nog radio Decibel op de kabel! Zoals alle andere caiway klanten dan is t plaatje compleet. Vrije frequenties zatGrin
Maar dat zal wel nooit gebeuren waarschijnlijk. Modulator in kopstation erbij en gaan met decibel.
Hoop dat je hier wat mee kunt.
 
Caiway Webcare
Beste jj1987,

Dankjewel! Ik heb je terugkoppeling doorgegeven.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
jd81

Quote

jj1987 schreef:

*snip*
Nu nog radio Decibel op de kabel! Zoals alle andere caiway klanten dan is t plaatje compleet. Vrije frequenties zatGrin
Maar dat zal wel nooit gebeuren waarschijnlijk. Modulator in kopstation erbij en gaan met decibel.
Hoop dat je hier wat mee kunt.


Heb hier ook al eens naar gevraagd en kreeg te horen dat de gemeente bij de overname van de CAI heeft afgedwongen dat er in het analoge aanbod geen wijzigingen mochten worden gedaan de eerste jaren.
Vandaar dat Caiway Decibel niet 'mag' toevoegen.
 
jj1987
Klopt inderdaad! Jammer dat wel! Decibel op de kabel zou een mooie aanvulling zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie