obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Eredivisie live 1
mvinke
Besten,

Sinds enige tijd problemen met eredivisie live pakket. Eredivisie live 1 geeft continu storing. Soms geluid, soms zwart beeld, soms wel beeld maar met heel veel ruis/blokken. Eredivisie live 3 en 5 totaal geen problemen. Klantenservicemedewerker schijnt het ook niet echt te snappen. Wil een monteur langsturen want denkt aan bekabelingsproblemen. Lijkt mij onzin want de rest van het pakket functioneert prima. Iemand een idee of hetzelfde probleem? Baal er behoorlijk van want kan geen gebruik maken van diensten waar ik wel voor betaal.....
 
Dazzling
Misschien je smart card resetten? Of je zenders opnieuw laten zoeken. Of even andere decoder proberen. Andere coax kabel proberen. Al je splitters ertussen uit halen en dan kijken of het beter wordt.

Ik weet zelf ook dat bij ons fox slechter wordt naarmate het signaal zwaker wordt....
 
mvinke
bedankt voor de reactie. Smart card is al een keer gereset door de caiway medewerker. Coax kabel/splitter etc kan toch niet het probleem zijn want dan zou het probleem toch ook op de andere kanalen moeten voordoen? Gebruik btw geen decoder maar een cam module(direct kaart in tv)
 
Dazzling
Das niet helemaal waar. Als ik een andere splitter er tussen doet heb ik dat alleen fox stoort. De rest werkt wel goed.
Kijk anders eens wat je signaalsterkte is op de ere divisie kanalen en probeer dan eens zonder splitter of friemel wat aan je connectoren....
 
mvinke
je hebt helemaal gelijk. Wel vreemd voorheen nooit problemen mee gehad en nooit aan gezeten terwijl er continu een splitter tussen zat. Als ik de splitter er tussen uit haal heb ik prima beeld. Een andere splitter geeft exact hetzelfde probleem.
Echter heb ik wel een splitter nodig om gebruik te kunnen maken van het internet en tv gelijktijdig. Hoe los ik dit nu op?
 
Dazzling
Splitters kunnen kapot gaan. Probeer een nieuwe. Ik weet niet of je al goede kabel en connectoren heb. Maar daar is ook een beter signaal mee te halen....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eredivisie live 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Genexis Hybrid LIVE CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 13 apr 2020
Een access point aan Genexis Titanium Live modem CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 6 26 apr 2015
Fox Eredivisie GO Klacht over CaiWay/Delta : 16 07 aug 2014
Fox Eredivisie GO Klacht over CaiWay/Delta : 2 27 sep 2013
Klacht over eredivisie live (FOX) Klacht over CaiWay/Delta : 6 25 aug 2013
Advertentie