obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
slecht tv beeld
Nicolette
goedemiddag,
Ik heb sinds een week op verschillende tv zenders blokkerig beeld, en sommige staan op zwart.
Vorige week heb ik glasvezel aangesloten voor internet en telefonie, en die doet het prima.
Maar de tv gaat nog via de coaxkabel. en sindsdien geeft de tv problemen.
Er zat altijd een splitter op de antenne draad, een naar de modem, en de andere met een versterker ertussen naar de tv's
Ik heb al vanalles geprobeerd, verschillende verbindingen, apparaten uit en aan, versterker er tussen uit, maar niks helpt eigenlijk.
Fox en Foxlife staan bij mij op zwart en verschillende zenders zijn zo blokkerig dat je er niet naar kan kijken.
Ook staad het beeld van zenders die het wel doen soms stil, wordt zwart, en gaat dan weer verder.
Ik heb al met Caiway gebeld, die sturen volgende week een monteur, maar ik hoop eigenlijk dat ik het zelf voor die tijd kan oplossen!

Als iemand voor mij de oplossing heeft, hoor ik het graag!
Alvast bedankt, Nicolette
 
fam koster
bovenstaande klacht ook hier in Moordrecht. was vandaag de vrijdag, TopGear avond, helaas was te slecht om te volgen !
please iemand een tip !!!

gr. Fam Koster
 
Adios
Tja, de REKAM !!
Wat kan je anders verwachten?

Het coaxnetwerk van de REKAM is in verre staat van ontbinding. Dat weten jullie toch?
REKAM heeft niet voor niks het laagste aansluitpercentage van alle kabelaars in Nederland. Ze zitten bijna op 50 procent.

Dit zal nog wel vaker gebeuren met dat baggernetwerk daar hoor.
 
fam koster
jaaaa: wat je antwoordt is bekend ! maar daar mijn klacht niet mee weg natuurlijk.
wel ook nieuwe tv vrij recent, zou t ook software update kunnen zijn ..........

mvg
 
jj1987
Wat is je signaalsterkte op de tv?
Wat voor merk tv? Kijk je via losse decoder of via decoder in tv?
 
Joke Den Haag
Hier in Wateringse Veld al een paar jaar last van. En ik twijfel nog steeds of het de decoder is of dat het aan wat anders ligt.
Mijn buurman heeft namelijk hetzelfde probleem. Al maanden heb ik begrepen.
ned 1 2 3 etc geen probleem fox en 13 street, blok of zwart.
Maar bij hem soms wel problemen met 1 2 3.

Heb het gevoel dat de doorgifte bij sommige zenders het signaal niet sterk genoeg is.

Volgens mij hebben we "hier" geen Rekam.
 
fam koster
tv: Samsung, met card direct in toestel. modem reset heeft geen zin lijkt mij ? signaal vanaf splitter gelijk tv in toch...
 
Adios
Je modem heeft niks met het kabeltelevisiesignaal te maken.
een standaard splitter verzwakt het signaal per aansluiting met 3,5 db

Daarnaast maakt het veel uit wat voor coaxkabel je gebruikt van je splitter naar je televisie.
De ene coax heeft een veel betere afscherming en lagere demping dan de andere.

Er zal best verschil zijn per gemeente, maar je signaal zou op alle televisiekanalen met goed aansluitmateriaal, ruim voldoende moeten zijn.

Welke coaxkabel gebruik je en hoe lang is deze ? Welke schoentjes ?
 
fam koster
kabel is een metertje max. met de gegoten schoentjes/vast.
 
Adios
heb je foto van de kabel ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slecht tv beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Advertentie