obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Fox sport Go
griffioen66
Hoe is het mogelijk dat bij elke grote kabelmaatschappij en zelfs 10 onbekende Fox sport Go bij abonnement wel uitzenden
en CAIW hier weer in gebreken blijft!!!!

Het go abonnement is dat je op je pc tablet ook het voetbal kan kijken.

Antwoord van CAIW is:
Wij zijn de diensten FOX GO en HBO GO aan het ontwikkelen. Uiteraard informeren wij j als deze diensten beschikbaar zijn. ^HO

Nou woon ik in Loenen aan de Vecht en daar beloofde ze ook al 3 jaar lang dat uitzending gemist zou komen en er nu alleen is bij nieuwe abonnementen via glas en nog 5 euro bijbetalen ook.
 
jj1987
Wat dacht je dan van 2 euro per maand voor een extra smartcard.
Betaal je 11 euro voor t pluspakket, wil je die op een andere tv boven kijken moet je voor die extra kaart 2 euro betalen per maand. Heb een stapel oude irdeto kaarten liggen van de cai hendrik Ido ambacht waar ik 2 jaar geleden 20 euro per stuk voor heb betaald en die zijn dus nu onbruikbaar.
Zelfde als je een dvd huurt en kijkt. Maar wil je hem boven kijken moet je 2 euro meer betalen. Vind t schandalig.
Bij Ziggo kan een huishouden 5 extra kaarten krijgen. Lees krijgen. Lijkt me niet meer dan logisch aangezien je de dienst al afneemt. Maargoed caiway hè.
Do i need to say more?
 
Adios
Ik vind het ook schandalig. Begrijp ook niet waarom je extra moet betalen om in heel je huis je volledige televisiepakket te kunnen zien.
Dat heeft Ziggo beter begrepen.

Ook het maximaal aantal smartcards van drie is niet meer van deze tijd.
Er zijn al genoeg televisies met dubbele digitale tuners en twee CI sloten.
Dan heb je voor 1 televisie al twee smartcards nodig.

Wanneer gaat Caiway eens mee met zijn tijd??
 
jj1987
Vraag me af of dit wettelijk ook wel mag? Om daar extra geld voor te vragen. Immers betaal je ook al voor t pakket. En telkens je kaart mee naar boven te nemen is ook geen optie. 10x die kaart in een uit die kaart gleuf en de groeven zitten erin.
 
rvandenheuvel
Ik heb al een aantal keren via voornamelijk Twitter de vraag neergelegd bij Caiway of er naast Fox Sports Eredivisie ook Fox Sports Eredivisie GO beschikbaar gaat komen bij Caiway.
Er werd mij verteld dat men aan het onderzoeken is welke technische aanpassingen er nodig zijn om klanten toegang te geven tot GO.
Verder werd er in een tweet verteld dat Caiway FOX Go als een goede toevoeging aan het product ziet en dat men positief tegenover de introductie hiervan staat.

Het vervelende hiervan is dat men dit al een jaar lang zegt.
Gisteren had ik i.v.m. een storing van een smartcard telefonisch contact met iemand van de Helpdesk.
Nadat deze persoon mij prima geholpen had met het smartcard probleem legde ik hem onderstaande vraag voor.

Is er al bekend of en zo ja wanneer Caiway Fox Go gaat aanbieden?

Waarop de Helpdeskmedewerker nadat hij navraag had gedaan vertelde dat dit voorlopig niet het geval zou zijn, en waarschijnlijk helemaal niet gaat plaatsvinden.
Dit omdat men de kosten bij Caiway veel te hoog vindt om dit beschikbaar te stellen aan hun klanten.

Ik vraag me werkelijk af waarom onderstaande providers wel de mogelijkheid geven tot Fox Go als de kosten zo hoog zijn!
Als dit nou alleen de hele grote providers waren dan kon ik me daar nog wat bij voorstellen.

Ziggo
KPN
UPC
CanalDigitaal
Telfort
Cai Harderwijk
Kabeltex
SkV
SKP
Solcon
Compenz
Delta
Sparql
Stipte
 
jj1987
Tja wat verwacht je?
Caiway houd mensen graag aan het lijntje.
Je kunt ook overstappen op telfort. Die bied ook dvb-c aan over glasvezel.
Als je glasvezel hebt dan hè Wink
Als je dat niet hebt kpn via koperlijn. Of andere provider.
Echter vind ik t nadeel dat de beeldkwaliteit van iptv slecht vind. Dan zeggen ze HD maar t is een opgekrikte 720p stream met een lage bitrate. Bij snel bewegende beelden kan het beeld het niet bijhouden. Maarja dan heb je wel GO!
 
Migow
Hoezo kun je overstappen op glasvezel?? Je kan kiezen uit 1 glasvezelleverancier en dat is caiway. Overal is het een open netwerk maar nergens kun je kiezen.
 
jj1987
Als je glas hebt van Reggefiber is er wel degelijk keuze!
 
Migow
oke maar overal waar CIFF het aan laat leggen is het alleen maar caiway wat de klok slaat
 
Caiway Webcare

Quote

rvandenheuvel schreef:

Ik heb al een aantal keren via voornamelijk Twitter de vraag neergelegd bij Caiway of er naast Fox Sports Eredivisie ook Fox Sports Eredivisie GO beschikbaar gaat komen bij Caiway.
Er werd mij verteld dat men aan het onderzoeken is welke technische aanpassingen er nodig zijn om klanten toegang te geven tot GO.
Verder werd er in een tweet verteld dat Caiway FOX Go als een goede toevoeging aan het product ziet en dat men positief tegenover de introductie hiervan staat.

Het vervelende hiervan is dat men dit al een jaar lang zegt.
Gisteren had ik i.v.m. een storing van een smartcard telefonisch contact met iemand van de Helpdesk.
Nadat deze persoon mij prima geholpen had met het smartcard probleem legde ik hem onderstaande vraag voor.

Is er al bekend of en zo ja wanneer Caiway Fox Go gaat aanbieden?

Waarop de Helpdeskmedewerker nadat hij navraag had gedaan vertelde dat dit voorlopig niet het geval zou zijn, en waarschijnlijk helemaal niet gaat plaatsvinden.
Dit omdat men de kosten bij Caiway veel te hoog vindt om dit beschikbaar te stellen aan hun klanten.

Ik vraag me werkelijk af waarom onderstaande providers wel de mogelijkheid geven tot Fox Go als de kosten zo hoog zijn!
Als dit nou alleen de hele grote providers waren dan kon ik me daar nog wat bij voorstellen.

Ziggo
KPN
UPC
CanalDigitaal
Telfort
Cai Harderwijk
Kabeltex
SkV
SKP
Solcon
Compenz
Delta
Sparql
Stipte



Beste rvandenheuvel,

Bij je contact met onze helpdesk ben je incorrect geinformeerd. Dit spijt ons.

Caiway is wel degelijk van plan om de dienst te ontwikkelen. Levering van de Fox GO dienst staat gepland voor uiterlijk maart 2015. Deze informatie staat inmiddels ook op de website.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fox sport Go', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app Storing : 13 05 aug 2018
Geen Fox Sport Storing : 2 04 mrt 2018
FOX Sport eist zijn voetbalkanaal in basispakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 98 08 nov 2016
Ziggo Sport Alle 6 zenders in HD in november Algemeen : 6 31 jul 2016
Advertentie