obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
airties 7120
anita
ik heb net geprobeerd de airties 7120 (gekregen van caiway bij mijn glasvezel 3-1 abonnement), maar nu hapert het beeld heel erg. Iemand enig idee?
 
magicwizz

Quote

anita schreef:
ik heb net geprobeerd de airties 7120 (gekregen van caiway bij mijn glasvezel 3-1 abonnement), maar nu hapert het beeld heel erg. Iemand enig idee?


Als die via een netwerkkabel is aangesloten proberen een andere te gebruiken.. Euhm.. Kan je de airties resetten? Kan je ook nog proberen Pfft hmmz en het glasvezelmodem ook even de stroom eraf halen Wink Succes en we horen het van je Smile

Anders ben ik bang dat je morgen toch even de helpdesk moet gaan bellen.
 
anita
Heb inmiddels al twee keer de helpdesk aan de telefoon gehad. alle kabels zijn vernieuwd. Nieuwst idee van caiway is dat het aan mijn televisie ligt! Dat is nog eens makkelijk een probleem wegleggen... maar dat ga ik testen. Wordt vervolgd Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'airties 7120', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
glasvezel airties tv apparaat Algemeen : 2 25 aug 2016
Airties blijft hangen op bezig met laden Storing : 6 23 jul 2015
Bevriezen beeld met Airties CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 6 04 okt 2013
Straks geen Entone of Airties meer nodig voor IPTV? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 22 aug 2013
Tijd staat niet goed in Airties CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 10 02 apr 2013
Advertentie