obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 465 - neemt soms niet op, enz.
cawul
Ik zou graag willen weten of jullie hier ook wel eens last van hebben: je programmeert een programma (via EPG), maar de volgende dag blijkt dat deze niet opgenomen is.
Heb dit nu enkele keren aan hand gehad de laatste tijd.

Heb geen idee, maar -zou- het kunnen zijn dat wanneer je naar een programma kijkt, terwijl tegelijkertijd een programma zou moeten worden opgenomen, dit teveel van het goede is?

Of stel, je hebt 2 programma's via EPG geprogrammeerd die, bijvoorbeeld, 10-15 minuten overlappen en je kijkt bovendien nog naar een ánder programma. Is dát dan teveel?
Geen idee. Laatst had ik 2 programma's geprogrammeerd, geen van beide opgenomen.

Ik vertrouw het apparaat niet echt en zal maar via de Humax opnemen.

Vreemde gedragingen soms: gisteren deed ik 'm uit en hij ging toen in een eindeloze loop van aan uit, aan uit... De knop op de afstandsbediening reageerde niet meer. Dus 10-15 seconden de 'power'-button op de voorkant ingedrukt. Moest dan wel opnieuw initialiseren e.d., maar dat hielp.

Andere vraag: hebben jullie dat ook wel eens dat soms de gesproken tekst voor 2-3 seconden wegvalt. Niet echt belangrijk, maar ik nu toch met vragen bezig ben... :-)

Laatst uitzending gemist bekeken: programma werd om de paar minuten voor zo'n kleine 10 seconden onderbroken. Halverwege gekapt. Was te storend.

=
 
Adios
Ik heb nooit een Entone gehad. Maar Roberto, medeforumlid is een Entone expert. Hij zal je vast wel verder kunnen helpen.
 
Adios
Ik heb nooit haperingen in uitzending gemist op mijn smart tv.
 
cawul
Okay, thanks. Ik zal het in de gaten houden. Eergisteren waren de geprogrammeerde opnamen weer wel goed.
Raar ding.
Vreselijke afstandsbediening.
a. je moet echt goed richten
b. het zijn van die softe toetjes die in de helft van de gevallen niet reageren
(je moet goed indrukken, maar weer niet te lang, enzo)
c. boeltje reageert soms traag, waardoor je dénkt dat het apparaat niet reageert en waardoor je dan nógmaals probeert, soms met ongewenste effecten.

Enfin, genoeg geklaagd, we moeten 't er maar mee doen zolang de Humax geen glasvezel decoder heeft.

=
 
Htr
om laten ruilen voor Entone 515 heb ik nu een paar weken in gebruik en deze is stukken beter
ik had daar voor een jaar lang mankementen met oude Entone geluid weg ,beeld liep vast enz enz
 
cawul
Ik denk daar inderdaad serieus over na.

Eergisteren iets opgenomen. Afspelen, tot halverwege het programma, prima. Toen viel het geluid uit. Klaar.
Stukje 'doorgespoeld' (of hoe je het moet noemen, 'spoelen' was van vroeger), maar nog steeds geen geluid.
Programma alsnog bekeken via Programma gemist.

Zoals in mijn 1e bericht: Programma gemist, regelmatig stokt het afspelen 1-2 tot max. 4-5 seconden en gaat dan verder.
Een paar keer, geen probleem, dat hoort er kennelijk bij...
Maar als het een dozijn of meer keren gebeurt, láát het dan maar.
Hoort er kennelijk ook bij.
Soms gaat het ook gewoon in 1x goed.

Dat gezegd hebbende, ik weet niet of de 515 zoveel beter is. Ik lees weinig 'Waow!' postings in:
http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1011&rowstart=70

m.a.w. je hebt 'gedoe' van het omruilen, maar is de 515 beter..??
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken hier.

Maar misschien ben ik te kritisch.
=
 
gamespel
Kwam mijn Entone 515 van de week trouwens weer tegen... opgesloten in een doos op zolder (BAGGER DING).
 
Migow
Hier staat me 515 eventjes aan, want heb problemen met geluid Eurosport HD maar voor de rest kijk ik nog steeds heerlijk via de coax kabel tv.
Werkt perfect ism een smart tv waar je uitzending gemist van niet alleen de publieke omroepen kan kijken. Dus meerwaarde van entone is nihil.
 
cawul
De Entone 465 leverde meer en meer problemen op:

-gelijktijdig opnemen (NPO1 en NPO2 bijvoorbeeld) lukte soms niet, dan werd maar 1 programma opgenomen
of
-een opgenomen programma kon soms niet afgespeeld worden:
(afspelen wilde niet starten, of er werd niets afgespeeld, maar alles 'bevroor' ook de uitzending die op dat moment
aan de gang was)

Vandaag de 515 binnen.

We zullen zien.

Spijtig genoeg heeft de 515 dezelfde afstandsbediening als die van de 465.
http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1052
 
Adios
Praat eens met Roberto. Hij dweept met de Entone !!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 465 - neemt soms niet op, enz.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie