obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
aanbieding FoxSports
Migow
Wellicht een tip voor degene die foxsports willen nemen:
Ik heb nu Fox eredivisie voor 17,95
Nu zag ik dat er een actie is: 3 maanden Foxsports (eredivisie+foxsport international) voor 17,95 (na 3 maanden 24,95)

Als je het via caiway besteld dan geldt die aanbieding niet voor reeds bestaande klanten.
Bestel je het via de site van foxsport dan geldt die aanbieding wel (ook voor bestaande klanten)
https://bestellen.foxsports.nl/live
Schiet mij maar lek maar het is wel zo.
Getwittert met helpdesk en die gaven het toe dat het dan wel kan.

Waarom het zo wel kan snap ik niet, maar wellicht voor diegene die alleen fox eredivisie hebben en 3 maanden gratis kanaal 2 en 4 erbij wil hebben Smile

Bestelen dus via foxsport rechtstreeks!
 
Adios
Er is nu een nieuw Foxsports international kanaal erbij las ik !!!

http://www.totaaltv.nl/nieuws/16952/f...j-upc.html

Heeft Caiway al bekend gemaakt wanneer dit kanaal erbij komt voor de abonnees ?
 
Bordewolf
Bij Ziggo zijn deze kanalen vanaf september (incl Fox Sports 6) allemaal in HD.
 
Adios
Het lijkt me niet meer als normaal dat Caiway dat zesde kanaal doorgeeft. Anders hebben de Caiway klanten minder kanalen voor hetzelfde geld als de Ziggo en UPC klanten.

Maar ja, Caiway worstelt al jaren met een gebrek aan HD zenders van de betaalzenders. Waar UPC alle Film1 kanalen in HD doorgeeft en ook alle HBO kanalen, geeft Caiway slechts van beiden, 1 HD kanaal door.
Te schandalig voor woorden natuurlijk in een tijd dat de televisies alleen maar groter en beter worden maar de Caiwayklant wel hetzelfde mag neertellen.

Ik heb zelf geen Film1 of HBO, maar ik zou me als abonnee enorm bekocht voelen.
Gewijzigd door Adios op 03 augustus 2014, 19:16
 
Migow
Eh eh sorry maar daar gaat dit onderwerp helemaal niet over volgens mij maar kan het mis hebben hoor. Excuses dan mocht ik het mis hebben
 
Caiway Webcare
Goedenavond,

Op dit moment zijn wij bezig met de onderhandelingen met FOX omtrent Fox Sports 6.
Alleen kunnen wij op dit moment nog geen concrete datum doorgeven.
_____________________
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Migow
Dankjewel Jeffrey voor je snelle reactie.
En zo gaat het ook met al die onderhandelingen tussen caiway en FOX.
Na ruim 2,5 maand wordt er hier iets gezet terwijl we dit antwoord allang wisten.
Sorry dat ik reageer, maar die onderhandelingen duren altijd maanden en maanden en maanden. Wellicht nu jullie in het Oosten van het land ook actief worden komen die onderhandelingen eens in een stroomversnelling.
Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanbieding FoxSports', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FoxSports niet actief op afgesproken datum Abonnementen : 10 01 aug 2015
Aanbieding Caiway ivm Ziggo overstap Nieuws van CaiWay/Delta : 4 25 okt 2014
Advertentie