obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice bij storing verhelpen waardeloos
avy
Caiway protocol: Klant belt telefonist(e) begint te zeuren over stekkertje en zo terwijl je zeker weet dat de kabel kapot is gegraven.
Willen ze eerst een monteur sturen die je aansluiting meet of je wel signaal heb.
Die monteur komt dus pas na minimaal 5 dagen.
Deze constateer dat er geen signaal en dan moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden voor de volgende monteur.
Die dan eindelijk buiten gaat kijken wat er aan de hand is. En als je dit dat meerdere keren meemaakt in je clubgebouw omdat er omheen regelmatig gegraven wordt voor de verrijzende nieuwbouw snappen jullie wel dat gewoon over je nek gaat als er totaal geen begrip wordt getoond en ze je elke keer een week zonder TV enz. laten zitten.
Klantenservice zou zijn: vandaag bellen en morgen storing oplossen( liefst de dezelfde dag)
 
data-full-width-responsive="true">
2fast4u
ik denk dat dit best vaak komt en ik denk dat Caiway aan iets moet doen dat je dan via een stick of wat dan ook mensen toch snel moet helpen en niet 10+ dagen zonder tv en internet..
 
Migow
We hebben allemaal voor de algemene voorwaarden getekend en dit staat er letterlijk in:

15.5 Onderbrekingen, storingen of andere fouten in het functioneren van de Dienst van
welke aard dan ook of een vermoeden daaromtrent kunnen door de Klant, per telefax, per
post, per e-mail of middels een daartoe door CAIW ingesteld telefoonnummer worden gemeld
bij CAIW op de door CAIW aangegeven wijze. CAIW is niet verplicht naar aanleiding van hier
bedoelde meldingen actie te ondernemen of de gemelde storingen, onderbrekingen of fouten
te verhelpen.


Kortom je moet CAIWAY op je blote knieën bedanken als ze een storing willen oplossen!! Zo erg is het gesteld, want wie leest er bij het aangaan van een overeenkomst de algemene voorwaardes helemaal? Ik niet en dat het er zo instaat is eigenlijk te zot voor woorden, maar is wel de realiteit Smile Je betaald voor iets maar als het niet werkt dan hoeven ze het eigenlijk ook helemaal niet op te lossen (is zoals ik het lees)
 
avy
monteur geweest 3 dagen geleden. advies er moet een nieuwe kabel gegraven worden. nog steeds niks gehoord van Caiway of enig ander bedrijf. Dus nu bijna 14 dagen zonder TV.
Ze weten wel een abonnement verhoging te sturen.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice bij storing verhelpen waardeloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway Glasvezel storing Westland eo Storing : 37 13 jun 2019
Storing op entone Storing : 1 01 jun 2019
Storing Borculo (Hambroek) Storing : 9 22 mrt 2019
EPG storing Algemeen : 6 26 dec 2018
Storing vaste telefonie Storing : 41 06 dec 2018