obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Alles in 1 Glas G200
Etienne_E
Momenteel heb ik alles-in-1 digitaal van Caiway en wil wel overstappen naar glasvezel. Ik kan nu zenders pauzeren, opnemen en terugspoelen. Als ik overstap naar glasvezel moet ik volgens de Caiway site voor interactieve 5 euro extra betalen omdat dit optioneel is. Enig idee waarom dit zo is?
 
Bakstenen
Je kan die vraag beter aan de Caiway vragen, maar alles wat je van Caiway ontvangt is eigenlijk huur ,alleen ze komen deze spullen nooit ophalen.
Ik vraag mij af wat je er beter van wordt enigste wat je erbij krijgt behalve glas dat je kan opnemen, zelf vind ik glas niet beter als de coax ,maar anders blijf je wel voor coax betalen en als je glas neemt krijg je dat er gratis bij de coax
 
Migow
neem je lekker G200 en dan geen opneemfuncties nemen en die entone gewoon lekker in zijn doos laten zitten. Je maakt dan gebruik voor internet/telefoon van glas en je tv laat je lekker zoals het nu is. Dus tv kijken gewoon via coax.
Je hebt dan echt een berestabiel internet en de snelheid haal je altijd!
Toen ik alles in 1 bestelde heb ik het 150/150 pakket genomen en daar zat het opnemen nog gratis erbij. Maar maak er GEEN gebruik van.
 
Bordewolf
Dat laatste is niet waar. Wil je voor je tweede en derde tv toch de uitgebreide paketten dan moet je deze nog steeds extra met Ziggo aftikken. Dwz wil je alle zenders die je ook via entone ontvangt dan moet je wel degelijk nog deze abo's via Ziggo afnemen (Cogas-gebied) en zo betaal je wel degelijk dubbel. Caiway zou ook daar voor moeten compenseren.
 
Adios
Het is te belachelijk voor woorden dat je dubbel moet betalen voor je aanvullende pakketten, alleen omdat Cogas het niet goed geregeld heeft.

Ik vind zeker dat jullie daarvoor gecompenseerd moeten worden.
 
Etienne_E
Beslissingen beslissingen Shock In principe gaat het mij ook om een stabiele internet verbinding. Migow's voorstel staat mij wel aan. En ik ben al in het bezit van een HarmonySmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 Glas G200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
geen telefoon na activatie glas verbinding Storing : 5 24 dec 2019
alles in 1 Glas CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 22 mrt 2019
Advertentie