obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Entone 515
Joekelaar
Hallo. Ik heb sinds een 4 weken een glas aansluiting, 200/200. Ontzettend tevreden over. 25MB download, dus exact wat Caiway aanbied. Heb alleen problemen met mn Entone 515. Om dat kl... Ding uit te zetten vergt alles van mij. Soms 5,6,7 nog wel meer keren dat dat k.. Ding uitgaat. Trouwens alle hardware die Caiway levert is van een B kwaliteit. Sitecom router is na 3 dagen de kast in gegaan. Iemand ook problemen met de Entone 515?

Dank u.
 
tderoos1
Entone 515 3 dagen geleden geleverd en werkt nog steeds niet "unable to upgrade firmware version call technical support" bij aanzetten. Werkt op dit moment nog steeds niet, het probleem schijnt bij Caiway te liggen en heeft iets te maken met MAC adres registratie.

Sitecom router heb ik inmiddels vervangen door een Netgair Nigthawk, wat een verschil. Overal stabiel Wifi bereik, zelf achter in de tuin en op zolder door 2 betonnen vloeren heen.
 
Adios
Blijf je dan wel die toeslag voor de Entone betalen als hij zo slecht werkt?
 
tderoos1
Ik wil ze eerst nog even de tijd geven om het op te lossen, de Entone 515 is toegestuurd omdat mijn oude Entone 400 zeer traag werkte. Op dit moment kijk ik nog via de oude Entone TV.
 
Kees
De entone 515 is een waardelood ding, binnen 2 maanden liep hij elke avond vast. Stekker er uit om te resetten, daar moet je wel 15 min op wachten, want eerder doet hij het niet. Na contact met de helpdesk (ik moest de fabrieks instellingen terug zetten) deed hij het nog steeds niet. Ze stuurden een nieuwe op. Deze stopte er na 2 dagen mee. Elke avond liep hij vast en moest ik resetten. Maar na 1 week liep hij helemaal vast en is niet meer te resetten. Van de helpdesk hoor ik niets meer na dat ik voorstelde om de 5 euro van de entone niet meer te betalen. Ik wacht nog steeds op hun antwoord, en kijk nu weer tv via de kabel met een oude samsung decoder die ik nog op zolder had liggen.
 
Adios
Neem eens contact op met Roberto hier. Die heeft gouden handjes met betrekking tot de Entone.

Hij is in staat de Entone tot grotere hoogte te doen stijgen dan kijken via de coaxkabel.
Dat is toch een vermelding waard Smile
 
Migow
Hee HDR noem mij voortaan ook maar want ik ben ook helemaal om! Entone werkt top! En rare opmerking wellicht Kees: al eens een andere utp kabel geprobeerd? Mijn installatie is door optimizer aangelegd en nog noooooit problems gehad.
 
Caiway Webcare

Quote

Kees schreef:

De entone 515 is een waardelood ding, binnen 2 maanden liep hij elke avond vast. Stekker er uit om te resetten, daar moet je wel 15 min op wachten, want eerder doet hij het niet. Na contact met de helpdesk (ik moest de fabrieks instellingen terug zetten) deed hij het nog steeds niet. Ze stuurden een nieuwe op. Deze stopte er na 2 dagen mee. Elke avond liep hij vast en moest ik resetten. Maar na 1 week liep hij helemaal vast en is niet meer te resetten. Van de helpdesk hoor ik niets meer na dat ik voorstelde om de 5 euro van de entone niet meer te betalen. Ik wacht nog steeds op hun antwoord, en kijk nu weer tv via de kabel met een oude samsung decoder die ik nog op zolder had liggen.


Beste Kees,

We willen graag met je in contact komen. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
gamespel
Hoeveel aandelen heb je eigenlijk in Caiway Roberto?
 
Adios
Wat flauw.

Alleen maar omdat Roberto zo handig is Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie