obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone400 en de gratis ergernissen.....
Paul Arensman
Sinds het overstappen naar glasvezel, en de daaraan gekoppelde Entone400, heb ik dagelijks de ergernis van de Entone400.

"Zappen" naar een ander kanaal: Menu wordt geopend.
3 nummer kanalen intoetsen: er wordt een willekeurig kanaal gekozen
Niet op 20cm afstand met de afstandbediening: amper reageren.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik heb enige tijd geleden contact gehad met de, overigens bedroevend slechte, servicedesk van Caiway; Na de update zou alles beter worden.

Servicedesk medewerkers die meteen de verdediging inschieten, en een klant, je weet wel, iemand die je boterham betaalt, kleineert, horen niet thuis op een afdeling "Service".


Ik zie graag voor het einde van deze week een passende oplossing voor de steeds terugkerende problemen. Met passend bedoel ik dus niet meekijken, stekker erin/uit, nieuwe batterijen en wat nog meer.
 
Migow
Dan denk ik dat je dit als je dit hier plaatst niet opgelost krijgt. Dit is niet het officiele kanaal van caiway
Mijn ervaring is: twitter eens naar helpdesk van caiway en daar wordt je hopelijk wel goed geholpen. Ik heb hier de entone 515 maar ik zou niet weten ofdat deze beter is. Volgens mij zeker wel, maar ik kijk alleen via de coax en ben daar zeer tevreden over.
 
Paul Arensman
Migow, ik weet dat het niet de officiële weg is, maar hiermee stuur ik wel een signaal af naar anderen die er ook last van hebben, ook wil ik alle wegen bewandeld hebben alvorens m'n gerede klachten naar Radar te sturen, zo sta ik in ieder geval een stuk sterker.

Overigens wil ik je bedanken voor je Twitter tip.



Paul
 
Adios
Nou, die signalen zijn er al zo talrijk. Overal lees je dat de Entone van Caiway een groot drama is.

Caiway is niet weer voor niks standaard DVB-C gaan leveren bij de glasvezelpakketten.
 
Naleker
Ik heb ook geen last van de Entone. Na 3 dagen weer in de doos gedaan. Kijk weer via coax.
 
Adios
Ik vraag me af hoeveel mensen nu echt blij zijn met de Entone.
Ik denk mensen met oude televisies waar geen smart-tv functies op zitten, er nog wel blij mee kunnen zijn.

Maar voor de rest, Pathé etc zit op iedere smart TV tegenwoordig.
Uitzending gemist ook, alleen niet in HD kwaliteit . Dat heeft de Entone dan weer wel voor.
 
Bakstenen

Quote

4K schreef:

Ik vraag me af hoeveel mensen nu echt blij zijn met de Entone.
Ik denk mensen met oude televisies waar geen smart-tv functies op zitten, er nog wel blij mee kunnen zijn.

Maar voor de rest, Pathé etc zit op iedere smart TV tegenwoordig.
Uitzending gemist ook, alleen niet in HD kwaliteit . Dat heeft de Entone dan weer wel voor.

De kwaliteit van Coax is 100 x beter als met las tv ik heb dan geen smart TV helaas glas genomen op mijn tv en de coax eruit gehaald ,enigste voordeel je kan twee programma,s opnemen tegelijk
 
Bordewolf
Het grote probleem is dat de consument helemaal geen entones, humaxen of andere kastjes met extra afstandbedieningen wil. Iemand met CI+ en SmartTV wil helemaal geen klote entone, die wil rechtstreeks willen zappen zoals bij COAX. Dat de glasleveranciers dat nu niet snappen, dat snap ik dan weer niet.
 
gamespel

Quote

Bordewolf schreef:

Het grote probleem is dat de consument helemaal geen entones, humaxen of andere kastjes met extra afstandbedieningen wil. Iemand met CI+ en SmartTV wil helemaal geen klote entone, die wil rechtstreeks willen zappen zoals bij COAX. Dat de glasleveranciers dat nu niet snappen, dat snap ik dan weer niet.


Maar als je een tv zonder CI+ hebt gaat mijn voorkeur nog steeds naar de Humax. Onze entone 515 staat ergens op zolder stof te happen :-)
 
Adios
Dus jij prefeert zelfs een Humax boven de gloednieuwe Entone 515?

Waarom ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone400 en de gratis ergernissen.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 06 okt 2022
Caiway 3 of 6 maanden gratis Abonnementen : 6 11 sep 2019
Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app Nieuws van CaiWay/Delta : 16 24 mrt 2018
Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten. Klacht over CaiWay/Delta : 41 06 dec 2015
gratis Multiscreen TV app van Caiway Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 19 feb 2015
Advertentie