obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Tweede televisie aansluiten op glas
peter1908
Hallo,


Heeft er iemand informatie over het aansluiten van een 2e televisie op het glas modem? Ik meen maanden geleden ergens gelezen te hebben dat Caiway bezig zou zijn met een switch om hierop de Entone ontvangers op aan te sluiten, maar ik kan op dit moment er helemaal niets over vinden.

Bedankt,

Peter
 
Adios
Vier jaar geleden toen wij werden aangesloten op de glasvezel zei Caiway ook dat op meer toestellen kijken snel zou komen.
Ik denk zelf dat voorlopig de noodzaal om te kijken via IPTV niet zo groot meer is, omdat bijna alles wat met de Entone kan, tegenwoordig ook kan met de nieuwste smart televisies.

In feite blijft Caiway met de Entone achter de feiten aanlopen.
LEVE DE COAX !!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweede televisie aansluiten op glas', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Soundbar via hdmi aansluiten op Amino 7 Algemeen : 1 05 mei 2021
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 dec 2020
modem met wifi aansluiten CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 10 mei 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
Advertentie