obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storingen mbt spelen van online games
Thrustmaster
Hallo hier een glasvezel gebruiker uit Monster. Ik heb sinds een week of 2 het G400 abonnement. Hier thuis worden veel games gespeeld. De teleurstelling was dan ook groot dat veel online spellen waaronder Battlefield 4, World of Tanks om de haverklap vastlopen, crashen. Ook een simple programma als TeamSpeak
weigert dienst. Lost connection is hier een veel gehoorde kreet. Om een voorbeeld te geven start ik World of Tanks op. Vervolgens kom ik niet in battle en blijft het opstartscherm van de battle in beeld terwijl de battle allang in voortgang is. Of ik sta op de spawn en denk ha hij doet het!!! Vervolgens zie ik de pingmeter linksboven in het scherm naar 999ms oplopen. En natuurlijk geen beweging in het voertuig meer te krijgen. ctrl alt delete maar weer voor de zoveelste keer. 400mbit en dan niet werken...... zit nu op de camping mijn frustratie hierover te verbijten, want hier werkt alles wel op een zielige 800kbps, waarom wil het dan niet thuis lukken waar ik een zee van bandbreedte tot mijn beschikking hebt. Ben al jaren abonnee van Caiway maar mijn ontevredenheid groeit. Want ik mag toch verwachten dat mijn internetverbinding goed werkt????
 
Bakstenen
De snelheid die ze aangeven krijg je ook, doe de utp maar eens gelijk in je PC dan moet je de snelheid krijgen,anders is er toch iets anders aan de hand
 
Thrustmaster
Mijn router doet niet ter zake. Omdat ik de test direct achter het glasvezelmodem van Caiway heb uitgevoerd........ Dus kabel in de glasvezelmodem direct naar mijn pc zonder tussenkomst van een router.
Snelheid is ook goed zelfs boven de 400mbit maar volgens een collega van mij zou een niet meer lekkere switch bij Caiway de oorzaak kunnen zijn.......
 
Migow
Dan meld je dat bij caiway en dan wordt dat vast en zeker opgelost
 
Thrustmaster
Nou dat hopen we dan maar. Helaas (gelukkig?) ben ik niet de enige met dit probleem. Ook iemand uit Terheijde aan Zee heeft exact hetzelfde probleem.....
 
H2596310
Ben blij dat jij daar last van hebt. Ik twijfelde al aan mezelf Wink

Het is precies zoals je beschrijft: World of Tanks kan prima inloggen, een game opstarten gaat soms wel, soms niet. Terug naar de garage: soms wel, meestal niet. Ik doe geen Ctrl+Alt+Del, maar wacht gewoon rustig af. Na een minuut ofzo is de verbinding met de server verbroken. Dit fenomeen doet zich inderdaad sinds een week of 2 voor..

Erg irritant.
 
H2596310
Ik heb PingPlotter laten kijken waar het misgaat...

Tussen Caiway en Amsterdam Internet Exchange gaat het mis. Daar heb ik zo'n 20 to 30% packet loss...

Dacht vanochtend even dat het weer goed ging... maar nee dus...
 
2fast4u
ik speel ook online games Pfft daarom heb ik gezoen voor de G400 die ik ook binnenkort krijg ik hoop dat het daar niet miss gaat anders stop ik de abo. meteen! Smile
 
Thrustmaster

Quote

2fast4u schreef:

ik speel ook online games Pfft daarom heb ik gezoen voor de G400 die ik ook binnenkort krijg ik hoop dat het daar niet miss gaat anders stop ik de abo. meteen! Smile


Inmiddels is gebleken dat het niet aan de soort abonnementen ligt, ik heb nl ook G400. Zie de reactie van 1 na laatste postreply. Het probleem zit onderweg tussen Caiway en Amsterdam Internet Exchange. Mijn collega zou wel eens heel dichtbij de waarheid zitten dat daar ergens een gare switch/router de oorzaak is. Toch even aan Caiway melden
Gewijzigd door Thrustmaster op 23 juni 2014, 09:40
 
2fast4u

Quote

Thrustmaster schreef:

Quote

2fast4u schreef:

ik speel ook online games Pfft daarom heb ik gezoen voor de G400 die ik ook binnenkort krijg ik hoop dat het daar niet miss gaat anders stop ik de abo. meteen! Smile


Inmiddels is gebleken dat het niet aan de soort abonnementen ligt, ik heb nl ook G400. Zie de reactie van 1 na laatste postreply. Het probleem zit onderweg tussen Caiway en Amsterdam Internet Exchange. Mijn collega zou wel eens heel dichtbij de waarheid zitten dat daar ergens een gare switch/router de oorzaak is. Toch even aan Caiway melden


ja klopt bedankt ja ik hoop ook dat dit geen problemen zal leveren anders doe ik abo. stop Smile

bedankt voor de topic handig!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingen mbt spelen van online games', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
lichte storingen tv caiway almelo Digitale radio of televisie storing : 4 15 dec 2018
Er zijn extra Europsport kanalen beschikbaar met de Olypische spelen Algemeen : 3 31 jan 2018
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
TV storingen - balken - blokken CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 214 18 okt 2016
Advertentie