obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
HbbTV werkt gedeeltelijk NOS Journaal en WK voetbal werken niet
breaker
Hallo

Tijdje geleden heeft NPO aangekondigd dat via de HbbTV NOS Journaal en WK voetbal naast uitzending gemist te kiezen is.
Ik ben blij dat Caiway HbbTV door geeft zo dat ik via de rode knop uitzending gemist kan kijken dit gebruik ik regelmatig.

Als ik nu tijdens Ned1,2 of 3 de rode knop drukt zie ik dat ik NOS Journaal en het WK voetbal kan selecteren. Als ik dit doe gebeurt er niets. Uitzending gemist en alle andere functie in de HbbTV menu werken wel.
Hebben hier meer mensen last van of levert Caiway de laatste 2 diensten die bij gekomen niet.

Ik gebruik een Sony Bravia tv.
 
Migow
Net even voor je gekeken en hier werkt het wel. Het duurt eventjes maar daarna kan ik gewoon alles kijken. Dit doe ik via Samsung Smart Tv
Dus caiway geeft gewoon alles door
 
breaker
Heb de vraag naar gelegt bij Caiway. Waarom deze gedeeltelijk doet.

Hun antwoord was dat Caiway HbbTV nog niet ondersteund. Best een raar antwoord omdat ik wel hbbTV kan ontvangen via Caiway maar niet de nieuwe functie. Ik heb zo idee dat caiway nog niet hbbtv helemaal ondersteund.
 
Migow
En waarom werken de nieuwe functies bij mijn Samsung smart tv wel??
Dan wordt het toch wel ondersteund. Denk eerder dat je sony smart tv niet 100% compatibel is?
 
breaker
De NOS en WK functie via HBBTV werken. Wel raar dat het eerst niet werkte en nu wel.

Alleen als ik NOS Journaal kiest dan loopt het HBBTV menu vast.
 
markmart
Het werkt hier ook goed in combinatie met een Samsung tv, moet eerlijk zeggen dat ik deze functie nog niet kon, dus bedankt voor de tip. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HbbTV werkt gedeeltelijk NOS Journaal en WK voetbal werken niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie