obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Ervaringen Gouda centrum met glasvezel
Wenslauw
Zijn er hier gebruikers van het Caiway glasvezelpakket in het centrum van Gouda? Wat zijn de ervaringen hiermee? Op mijn adres is ADSL tot maar 50Mbps beschikbaar, dus ik wil graag weten of glasvezel een goed alternatief is. Ik zie dat de service van Caiway te wensen overlaat en digitale tv ook vaak niet goed werkt, maar ik kijk toch nooit tv, maar wil wil wel snel Internet.
 
Wenslauw
hm, blijkt dat het glasvezelkastje in de meterkast niet van Caiway is of niet voor Internet... anyway, geen glasvezel voor mij.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaringen Gouda centrum met glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie