obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Netflix en caiway
Stakenburg
Ze zeggen de snelste te zijn maar ze zeggen nergens hoe ik entone kan de app kan laten krijgen. Iemand een idee?Sad About Netflix. Het zou zo makkelijk zijn.
 
Adios
Een Samsung Smart TV.
Een Apple TV .

Die hebben het wel.
 
Migow
Gewoon netflix op je PC en dan streamen naar tv? Dat kan ook.
 
Stakenburg
Je moet dus een smart tv hebben om via de entone van caiway om netflix te kunnen krijgen. Waarom kan die entone geen internet verbinding ontvangen of is dit geblokkeerd. Dit is het zoveelste wat niet werkt.

Entone ontvangt internet waarom wordt dit niet vrijgegeven. Waarom kan ik in dit gebied alleen caiway ontvangen. Als ik een film gemaakt met de videocamera op stick heb en plug deze in de entone, werkt het niet. Niets werkt of is vrijgegeven.
Why so difficult. Frustrerend. Sorry.
Gewijzigd door Stakenburg op 15 juni 2014, 23:59
 
Adios
Het is de bedoeling dat je die USB stick met je filmpje in je TV plugt Smile
 
Stakenburg
Jaha, als je een oudere tv hebt wel plat dan lukt dat niet. Maar goed nu weet ik nog niet waarom ik geen netflix via de entone kast van caiway kan ontvangen. Caiway, hebben jullie hier antwoord op.
Het apparaat moet dit kunnen maar is geblokkeert?
 
Stakenburg
Noem het maar simpel met €68,00 euro in de maand aan caiway kosten. Zij leveren iets en het werkt niet.
 
Adios
Netflix zit ook niet op de Humax PVR's.

Toch geeft niemand Ziggo de schuld dat het daar niet op zit.
 
Migow

Quote

Stakenburg schreef:

Noem het maar simpel met €68,00 euro in de maand aan caiway kosten. Zij leveren iets en het werkt niet.

Waar staat dan dat je netflix met een entone zou moeten krijgen?
Waar staat dat je een film via usb-stick via je entone kan kijken?
Ook ik heb een entone, maar gebruik deze nooit meer. Ja ik heb een smart tv en daar kan dat allemaal wel mee. Maar ik had nooit de verwachting dat je met iptv van alles zou kunnen doen. Ja tv kijken en opnemen en dat doet het kastje.
 
Stakenburg
Ben caiway gewoon een beetje zat;

Op onze postcode kan alleen caiway dus geen andere keus.
Moest wel glasvezel kiezen want we hebben zwak signaal uit de muur.
Het kastje is niet aangesloten op een plek die wij wilde; dus draad door je huis.
Internet is echt niet sneller.
Kan alleen 1, 2 en 3 terugkijken terwijl andere leveranciers dat wel kunnen.
Met een oudere tv zonder usb e.d. kun je geen netflix kijken en zo oud is de sony bravia niet eens.
En weet je hoe vaak we wel niet blokjes beeld hebben??????

Dus hoezo zelf investeren in apparatuur, het wordt toch aangeboden maar alleen een selecte groep kan er weer gebruik van maken. Ik zou willen dat ik een beetje begrip kreeg.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netflix en caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie