obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Positieve Ervaring met Microsoft Helpdesk
Murgen
Mijn PC had een kapotte Windows 7 installatie ergens diep onder de motorkap. Omdat ik meer werk met Mac had ik er niet heel veel last van maar sinds februari wilde een aantal patches niet meer installeren en daarna kreeg ik steeds meer memory gerelateerde BSOD's dan ooit te voren. De oorzaak lag bij de aflevering in 2012 want hij kwam met een defecte RAM-module (GamePC). Ze hebben hem toen overigens wel gerepareerd maar Windows 7 was toch beschadigd.

Zo beschadigd dat repareren niet ging en upgraden naar 8.1 ook niet. Dus Microsoft gebeld en de tweede lijn nam al snel de PC over. Met 150/150 Mbps is dat echt leuk. De helpdesk medewerker wist niet hoe hij het had, de remote connectie reageerde net zo snel als zijn eigen systeem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Positieve Ervaring met Microsoft Helpdesk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ervaring interactieve TV? Interactieve TV, Pay Per Event : 14 06 jul 2018
Microsoft Windows 10 internet problemen oplossing Instellingen software : 1 09 dec 2016
Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 28 27 feb 2015
Zeer positieve ervaring! Instellingen software : 14 22 nov 2014
Ervaring G100 Uithoorn CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 11 jul 2014
Advertentie