obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
aansluiting bij buurman
Htr
even een glasmodem aansluiten.Denk het niet ,glasmodem komt niet in activeer stand,even bellen met Caiway wordt je behandelt als een kleine jongen dat mannetje wat ik aan de telefoon had kon wel me zoon zijn,gelukig niet ,maar dan moeten ze nog een paar keer overleggen met elkaar,enz enz
als ik de baas zou zijn van zo ... bedrijf zou ik er een paar in de uitverkoop doen of nog beter gratis aftehalen
en ook nog even dreigen met als de fout bij u zit moet u gaan betalen enz enz ik heb er onder tussen een stuk of 9 aangesloten na tevredenheid
ik ben grootgebracht voor dat je iemand een splinter in zijn oog duwt ,haal eerst die balk uit je eigen oog
mag blij zijn wanneer glasvezel in Kudelstaart op de vrijen markt komt dan ga ik zeker om.
want varen op een stuurloos schip wil ik niet
ik werk voor mijn werk al een jaar of 15 voor UPC maar daar gaat het toch heel anders en een veel groter parket en daar zijn klanten nog klanten want volgens mijn vergeten jullie het klant gericht zijn ?????
Gewijzigd door Htr op 30 mei 2014, 12:21
Handtekening
Smile
 
Caiway Webcare
Geachte Htr,

Bij het melden van een storing zijn er een aantal aspecten en voorwaarde waarmee een melding in behandeling genomen gaat worden.

We gaan er niet vanuit dat u het verkeerd aansluit maar het is iets wat we moeten en horen te melden. Op het moment dat een monteur komt die de vezel los haalt opnieuw aansluit en het werkt kunt u er ook niet omheen dat deze verkeerd was aangesloten.

Nu ga ik er vanuit dat dit niet het geval is als u meerdere aansluitingen al heeft gedaan. Maar het blijft iets wat wij moeten melden aan de telefoon.

Het is niet als dreiging maar een voorwaarde aan een storingsmelding.

Onze excuses als u dit zo heeft ervaren als een dreigement.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout

Caiway Webcare Team.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Htr
Ja en dat een klant een tijd bezig is om de aansluiting voor elkaar te krijgen en er staat dan geen signaal. Op dat is de gewoonste zaak van de wereld, daar mag je niet over klagen .
Maar misschien zit er iets verkeerd in het wijkcentrum of zo iets je kan niet weten blijft mensen werk.
Maar we gaan het zien. Wie weet gaan jullie een keer terug betalen voor niet goed geleverde diensten ik weet wel een apparaat iets voor de tv een Entone die heeft tot op heden niet echt goed gewerkt maar mag je gewoon voor betalen volgens mijn is dit apparaat. Nog steeds in ontwikkeling bij jullie ,maar voor een kachel doet die niet onder.
HtR
Gewijzigd door Htr op 02 juni 2014, 18:19
 
Htr
En vervolgens hoor je niks meer klaar en we zijn er van af,er zijn nu alweer 6 weken voorbij ,maar ik heb nog niet gehoord sorry dit hebben wij niet goed gedaan .Maar blijft wel raar zijn 2 monteurs in wijkkast geweest en vervolgens werkt alles echt heel raar maar dit licht wel aan de klant volgens Caiway
ik ben er van overtuigt dat meer kabelmaatschappijen over het glasvezel moeten gaan, zullen we eens kijken de besten blijven dan van zelf over.
maar slaap rustig verder met je top baan met gebakken lucht .
het enigste wat bij jullie echt goed gaat is het geld innen.
maar de Entone blijft prut apparaat,in mijn ogen moeten jullie die vervangen,met een goede afstandbediening.
en die Sitecom rouiter is ook al niet veel beter .
Gewijzigd door Htr op 20 juli 2014, 11:26
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiting bij buurman', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Nieuwe aansluiting Algemeen : 6 30 okt 2020
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Aansluiting 'verplaatsen': wat kost dat? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 14 jul 2017
Advertentie