obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Update Humax 5050C
popmart1970
Kreeg aantal dagen geleden een melding op mn tv dat er nieuwe software was voor de Humax !!

Weet niet wat de changelog is van deze update....maar er is nog "ondersteuning" zeg maar.....Wink
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Weisguy
Dito. Ik heb nu twee getracht de update op de Humax Irhd 5050c te installeren. Twee keer een fout melding: crc 32 check error etc. Lijkt me niet goed en de Humax wil maar blijven updaten. Caiway help!!
 
greenbee
kan iemand mij vertellen waarom ik na de update niet meer handmatig zenders kan zoeken en dus ook de frequentie en netwerk id niet kan veranderen wat de decoder onbruikbaar maakt voor een ander netwerk?
 
Adios
Ook niet als je de Humax een reset geeft ?
 
greenbee
hmm vreemd, nu kan het weer wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Humax 5050C', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Advertentie