obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Securitas alarm centrale niet bereikbaar met glasvezel verbinding
fvaltena
Hi,

Hardstikke tevreden over Caiway. Van de zomer overgestapt naar glasvezel. Maar het probleem wat gelijk optrad was dat mijn alarm dat doorgeschakeld staat naar de meldkamer van Securitas steeds vaker geen verbinding kan krijgen met de meldkamer. Alarm wordt dagellijks getest door de meldkamer en alle in en uitschakelingen worden naar de meldkamer doorgegeven.
Ik heb de helpdesk van Caiway gebeld, maar die geven aan dat ze hier niets mee doen.
Ben ik dan de enige die hier last van heeft. Ik heb al een monteur van het alarm installatie bedrijf op bezoek gehad, voor veel geld, en die rade mij aan om als de klachten niet verholpen worden een kastje met simkaart te kopen voor een dikke 200 Euro.

Kan toch niet waar zijn dat als je kabel aansluiting hebt alles goed werkt en als je overstapt op glasvezel het niet meer werkt.

Wie kan mij helpen naar het zoeken van een oplossing

Groet Frank
 
Domino
Ik zou je zaak overbouwen naar VOIP, soms is dat in verhouding goedkoper dan inbellen. Daarnaast kun je vaak op een eenvoudige wijze evt camera beelden via een app op je smartphone controleren.
 
2fast4u
ik denk dat je beter af bent met kastje met simkaart want stel je voor dat de stroom uitgaat dan heb je nog steeds met sim verbinding en met internet niet meer.
 
Bakstenen

Quote

2fast4u schreef:

ik denk dat je beter af bent met kastje met simkaart want stel je voor dat de stroom uitgaat dan heb je nog steeds met sim verbinding en met internet niet meer.

En dan ook een goedkoop abbo nemen als een prepaid,ik weet van een geval dat er werd ingebroken maar er werd niet gebeld tegoed was op
 
Caiway Webcare
Beste fvaltena,

We willen graag je melding nagaan. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Securitas alarm centrale niet bereikbaar met glasvezel verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Advertentie