obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing tv beeld blokkerig alle zenders
Marlin82
Beste Harma,

Dank voor de terugkoppeling. Het is inderdaad verbeterd. Tot op heden geen storing meer gezien.
 
Sandwedge
Hallo Harma,

tot op heden geen last van eerder gemelde storingen.
Schijnbaar opgelost.
Dank voor het toch wel snel oppakken na de eerste melding.
Mag ook wel eens gezegd worden.Smile
Mvgr.
Theo
 
Rebijvank
Probleem lijkt inderdaad verholpen te zijn. Bedankt Harma/Caiway voor de snelle oplossing.

Top.
 
cawul
Hallo Harma, volgens mij is het inderdaad opgelost. Hartelijk dank!
Maar eh ...
Wat wás het..?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Nogmaals dank!
=
 
Caiway Webcare
Beste Cawul,

Er zijn technische aanpassingen verricht. Verder heb ik geen inhoudelijke informatie.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Ricani
Sinds aantal dagen is tv beeld blokkerig. Komt dan een blokkerige strook door het beeld. en op sommige zender zelfs geen beeld.
RTL4 en 5, net 5 WOS, caiway evenementen kanaal, NGC, Een,Canvas, ketnet, Nicklodeon, Pebble tv, TLC enz....
Vorige week ook lastmail gestuurt en een paar dagen goede tv gehad, nu sinds vanmiddag weer problemen.
 
Migow
hier in ijsselstein ook sedert vrijdag. Vrijdagavond lag zelfs veronica er een aantal minuten uit. Op alle kanalen vlekken en af en toe strepen. Reeds gisteren contact gehad met helpdesk, maar ja daar komen ze je vertellen dat je wat testjes moet doen haha Splitter er tussenuit. Nou heb geen splitter want het glasvezel internet dus geen coaxmodem. Ook via twitter reeds contact gehad gisteren en vandaag weer. Wordt morgen teruggebeld, maar het is een algemene klacht wat ik ben niet de enige!!! Kijk maar eens op volgende site :
http://allestoringen.nl/storing/caiway
Wordt steeds irritanter. Maar ja hopelijk dringt het snel bij caiway door dat er wel degelijk een storing is en niet de standaard dingen door de klant laten controleren, want dat weet ik nu zo onderhand wel haha
 
Skythes
Ook in Doorn heb ik er al paar dagen last van. Omdat het minder dan een seconde duurt is het lastig te capturen maar gisteren toch nog gelukt:
caiwaystoring
 
jantini
Hier in Malden is de storing (blokken en strepen) vrijdagmiddag begonnen. Bij de buren en overburen het zelfde probleem.
Zaterdagmorgen bij mijn dochter geïnformeerd die in een andere wijk in Malden woont, ook het blok probleem.
Toen heb ik contact opgenomen met de helpdesk.
Er is nu een melding van gemaakt, en woensdagmorgen komt er een monteur. Ik heb het advies gegeven om het probleem eerder aan te pakken.
 
marcelg
Probleem speelt hier in Waddinxveen (2741JV) sinds paar dagen ook. Tijdje gaat het goed en dan een paar seconden wat blokken door het beeld.
Overigens hapert Food Network Channel HD (116) nog veel erger. Daar om de paar minuten een hele freeze van het beeld (geluid en ondertiteling loopt wel door), dus dat lijkt een fout in de zender zelf.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing tv beeld blokkerig alle zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Advertentie