obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing tv beeld blokkerig alle zenders
entone2014
Volgens my zijn die entone decoders gewoon bagger. Onhandig in gebruik. je kijkt ernaar en gelijk zap je.
Ook leveren zij vaak blokkerig beeld op. Even Googlen en je ziet veel klachten.

Naar eigen onderzoek........ blabla zijn de klanten erg tevreden. Dit eigen onderzoek stelt weinig voor en niemand checkt de resultaten.

Ik bespeur dat caiway ook verstoppertje speelt. Bij telefonische melding spelt men de onschuld zelve en weet van geen problemen.

Ben een paar maanden klant van een alle in 1 glas pakket in Rhoon. Het beeld is goed al het niet blokt. Maar ik krijg meer en meer twijfels als ik de reacties over de service en kwaliteit lees en niet te vergeten het oplossen van de instabiele beeldkwaliteit.

Hopelijk leert Caiway van reacties.
 
Bakstenen

Quote

4K schreef:

Volgens eigen onderzoek van Caiway zijn de meeste klanten erg tevreden over de Entone.

Ken je het spreekwoord van eigen roem enz
hangt gewoon van de vraagstelling af,en ik vraag mij af hoeveel mensen ook daadwerkelijk glas op de tv hebben
 
lok1614
Moet zegen dat het me tot nu toe zeer meevalt met storingen, na de 17e mei pas last van de blokjes.
Alleen die afstandbediening is echt ruk, dat hadden ze beter mogen doen.

gr peter
 
Marlin82
Hier in Rhoon Portland sinds de laatste werkzaamheden ook blokkerig beeld op alle zenders en verminderde kwaliteit. Heeft iemand al een officiele reactie/oplossing ontvangen? Heb overigens de entone 515.
 
Bakstenen

Quote

lok1614 schreef:

Moet zegen dat het me tot nu toe zeer meevalt met storingen, na de 17e mei pas last van de blokjes.
Alleen die afstandbediening is echt ruk, dat hadden ze beter mogen doen.

gr peter

Ik bedoel ook met storing blokkerig beeld
 
Rebijvank
Ik heb ook alles in een glas van caiway in Rhoon Portland. Sinds een paar weken heb ik ook last van blokkerig beeld op alle kanalen. Zowel de digitale als hd kanalen.

Wordt hier al aan gewerkt door caiway?
 
cawul

Quote

lok1614 schreef:

Alleen die afstandbediening is echt ruk, dat hadden ze beter mogen doen.

gr peter


Inderdaad!

Met de 465 kreeg ik een kleine afstandsbediening. Toetsjes voelen 'zompig' aan. Je moet ze echt goed indrukken, anders gebeurt er niets. Je moet ook goed richten. Ik ben er al enigszins aan gewend. M'n vrouw gebruikt 'm heel incidenteel. Vaak lukt iets niet en dan is het 'Wat een ** ding is dat, doe jij maar...'
Ik heb meerdere afstandsbedieningen (TV, mediaplayer, versterker, Humax, Entone...).
Kan het geluid hard/zacht zetten met de afstandsbediening van de TV, vanuit de keuken in een hoek van 45 graden (afstand 6-7m).

Voor het switchen van kanaal moet ik er vrijwel recht voor gaan staan.

Kwestie van prijs en kwaliteit denk ik.
=
 
cawul

Quote

Rebijvank schreef:

Ik heb ook alles in een glas van caiway in Rhoon Portland. Sinds een paar weken heb ik ook last van blokkerig beeld op alle kanalen. Zowel de digitale als hd kanalen.

Wordt hier al aan gewerkt door caiway?


Misschien...

Misschien dat Harma hierover iets kan zeggen?

Mij ontbreekt de technische kennis, maar ik vraag mij af... zou het misschien te maken kĂșnnen hebben met de introductie van het G400 pakket?
Volgens begonnen die storingen ongeveer vanaf dat moment, of kort daarna?
Bandbreedte-kwestie?

=
 
Caiway Webcare
We hebben meerdere meldingen ontvangen inzake omgeving Rhoon. Vandaag is er een technische aanpassing verricht en de storing zou verholpen moeten zijn.

We lezen graag uw reacties of dit daadwerkelijk het geval is.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Rebijvank
Hallo Harma,

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik zal het in de gaten houden en laten weten of het opgelost is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing tv beeld blokkerig alle zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Advertentie